Direktlänk till inlägg 11 mars 2010

Torsdagen

Av Jenny - 11 mars 2010 16:19

blev en lugn dag för mig och min odåga! Han är inte sjuk.. ännu haha. MEN han är lite mer förkyld och rosslig än vanligt så jag valde att ta en inne dag idag. Så han inte blir sjuk!!! Bättre att förekomma än att förekommas.. eller va säger ni! Jag längtar tills Jonas kommer hem.. oo nu tänkte ni. va gullig hon är.. haha ja men jag längtar för att jag ska gå och träna. oavsett om det blir gymet här nere eller sats.. Så träna ska jag!! 


Men vi har iaf haft en mysig dag med lite lek och sång! Melvin han är ju som sagt ett härligt barn som varit lite sen i utvecklingen. Men sen första gången han vågade gå efter gå vagnen har det börja hända saker. Han har börjat krypa, han kan ställa sig upp om han håller i ens händer. Han har förut inte kunnat ställa sig upp själv genom att hålla i saker så vi har varit tvungna att hjälpa han. MEN nu så .. nu släpper det sk ajag tala om!! Han är lite feg med farfars soffa då den är rätt hög men hn försöker..


Och han lyckades idag.

  

Varje gång han lyckas blir han så himla glad!! Stå själv det har han kunnat några dagar nu om jag hjälpt han upp så att säga. Men nu när han kan ta sig upp själv så släpper han händerna och står.. jag blir väldigt rädd o råkar hoppa till ibland haha då får jag ta fast en fallande Melvin!! Men är han inte duktig


Nej usch jag måste ta mig o börja städa här borta i danviksstrand för farfar kommer hem imorn. O tro mig det ligger saker överallt i hela lägenheten nu när Melvin kan röra sig överallt!!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards