Direktlänk till inlägg 12 mars 2010

Nostalgi trip!!

Av Jenny - 12 mars 2010 11:13

Mm jag satt här o lekte lite med min odåga och rätt va det va så hittade jag ett gammalt usb minne!!!


Jag säger bara herregud va skoj jag har haft o jag har varit fin!!! Men här får ni delta lite i mina minnen!

      

Både Maija och Magda har varit och hälsat på mig i götet! Om vi har haft skoj.. skojar ni eller vi ägde hha.. Bilden på mig och Maija är en dagen efter bild haha. Men vilka minnen!!!!


Ni som undrar vem min Katarina Babic är .. ja här kommer hon

       

Jepp sista bilden är i hennes gamla snea lägenhet.. där vi dansade och hade skoj hur ofta som helst!! 


Mondagbar kryssningar är något jag ofta åkt på men det är en som jag minns speciellt mycket. Det är den jag träffade jonas på för första gången!

    

Förstå ni att jag föll direkt jag såg han eller. Fast helt ärligt så va det andra dagen jag föll.. Första dagen tyckte jag han va en tönt då han inte hjälpte mig och Maija .Det va en jobbig kille som vi till slut fick kasta iväg för han inte ville lämna oss iväg. Jonas ja han stod bara och glodde o undra om han va jobbig haha..


Sen tog det ett tag innan vi sågs igen efter den där kryssen. Men bilder från första sommaren vi träffades igen kommer här. Men det är på mig och mina vänner! Amina du är oxå med. haha kommer du ihåg kvällen

      

ser ni vilken stuns jag hade i rumpan mmm me llike


sen är det såklart jag och Maija igen som helt enkelt bara gäller.

   Hon lyckades precis stppa glassen i ansiktet på mig när jag skulle fota.. haha. puss puss

 
 
Sofie

Sofie

12 mars 2010 11:37

Så sant, du var snygg då, men det är dock sant att du är snygg nu också.... Så det så!

Puss

http://eifos.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lillan

12 mars 2010 17:34

Jag håller med Sofie :)
Vad kul å se dessa bilder, det har jag inte gjort förr.
Och den snea lägenheten saknar jag inte haha, men vårat mys i den saknar jag!
Otroligt het rumpa du har på det kortet ass otroligt heeet!!!
Puss på dig mitt hjärta

 
catta

catta

12 mars 2010 20:37

skit snyggt as tjejen!
som nu me"
du är nära din kropp gumman den du vill ha!!!
kommer sakna dg o boka in en dag nästa vecka för en datge med mig!

pööös catta

http://www.diabetesochtraning.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards