Direktlänk till inlägg 5 juni 2009

Hur mycket

Av Jenny - 5 juni 2009 11:22

jag än älskar min Melvin så tycker jag att han är så jävla jobbig ibland. Jag kommer fan inte ut på min jävla promenad och nu har det gått för lång tid. Jag måste äta nu. Jag kan ju inte vänta hela dagen på han för att gå ut och gå.. utan mat!! Så nu måste jag sätta mig och äta. Sen tänkte jag duscha och försöka mig iaf ta mig till solna och shoppa lite. Fasiken.. Men som sagt han brukar inte vara så här.. Han är sjuk och får vara så här. Men jag får lika mycket tycka att det är skiit jobbigt!!!!


Idag när jag va på toa.. ja då fick han sitta i mitt knä.. så himla mysigt hade vi där inne. haha.. NEj nu sover han o jagska försöka hinna duscha och äta. Känns som det blir många vilodagar för mig denna vecka. Men jag vet med mig själv vem jag är och jag vet att det int gör nåt. För jag älskar min träning så oerhört mycket att jag aldrig kommer sluta träna. Så jag får ta det lugnt nu.. Iaf nu när han är sjuk Sen när han är frisk då får han fan skrika hur mycket som helst. hehe..


Nej i helgen ska vi iväg till örebro så jag tar nog med mig promenad skorna och går där lite.. För då är ju pappan med och han kan ta odågan.. MEn så ni vet formcheck gäller fortfarande för mig. Men jag har just för tilfället lite förhinder.. Det kommer bli lättare sen när jag får gå till gymet för då kan jag göra det när pappan är hemma så får han ta hand om prinsen.. och jag får vara för mig själv och lyfta o bli fast.. jeho. jag längtar ja jag längtar


Jag har tränat, dansat, ja gjortm assa saker sen jag va liten flicka och jag kommer inte sluta .. för det är mitt liv. träningen alltså. Ja nu är Melvin mitt liv oxå och han är värd precis allting i världen. En glad och fin mamma oxå.. Jaj anu blev det för långt inlägg men vi hörs.. hoppas ja får nåt shoppat iaf. för att åka iväg o inte ha en enda fin kläda.. nej det är fan inte så skoj.. 


Jonas är ledig från idag till måndag. MEn han är och lägger i båten just för tillfället. ja den måste ju i den me.. så vi kan åka båt i sommar.. Vi köpte flytväst til Melvin igår. nejnu slutar jag pusss  där ute,

 
 
din syster

din syster

5 juni 2009 13:17

När ska vi va då? Jag har köpt 2 tröjor till Melvin som jag vill att han ska få.

http://metrobloggen.se/linda135

 
Daniel

Daniel

5 juni 2009 13:37

Hava så skojsigt nu i örebro!

http://danielfagerholm.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards