Direktlänk till inlägg 27 juni 2009

Går kvällen

Av Jenny - 27 juni 2009 09:19

Vi skulle ju hämta upp min mamma från tåget för hon skulle passa lilla Melvin.. Men ja Jonas är en person som vart han än ska kommer försent. Alltså jämt och ständigt!! Jag hatar det för jag är en person som alltid kommer för tidigt. Så jag blev lite tjurig hemma för vi va försenade o jag ville inte låta min mamma vänta!1


Så jag gnälllde väl lite där. MEn fan det hade jag rätt till eftersom vi kom o hämtade mamma en kvart försent och det va faktiskt inte mitt fel!!!


MEn sen så åkte vi iväg o han hade bokat bio den va jätte jätte bra . MEN nu måste jag vänta på uppföljaren ju.. fasiken . hehe. Men den ska jag följa. Johan Falck såg vi. Så om ni är smarta väntar ni till den kommer på dvd för då är säker uppföljaren klar!


Sen tog vi oss till rest Grill o herregud va fint och mysigt det va där inne. Vi kom ju lite försent dit oxå kan jag ju meddela. hahaha ja helt otroligt. men vi gick så mysigt ute på stan vi åkte t o m tunnelbana!! Där vajag mästaren på att hitta så det kändes väldans skönt. Men iaf. vi började i baren med otroligt goda drinkar lite stark för min del jag har ju fan inte druckit på ett år eller nåt sånt. men good det va den. jonas hahahah han blev nog lite snurrig han är lite lättpåverkad min pojke!!


maten va underbart god. MEn jag fick lite för rött kött o det klarar jag inte. Det är inte det att det är äckligt jag mår bara illa av att se det. För köttet bli r som mjukt. Men det fungerade jag åt en bit av köttet iaf. Servitrisen mådde lite dåligt att jag inte tyckte det va hundra. så hon gav oss rabatt. söt liten kicka..


hahaha hör här då. vi ville egentligen äta efterrätt. Men vi  blev så himla trötta så vi ville bara hem. ja så är det att ha bebis hemma!! Så Fredrik kom ohämtade oss och körde oss hem.


Kvällen va underbar, skönt att vara ensamma skönt att vara med jonas o bara ta det lugnt!!! TAck för en fin kväll.


Lite före och efter bilder på mig. Jonas vill inte vara med på bild här . så jag får respektera det lite granna..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards