Direktlänk till inlägg 22 maj 2010

Jag känner mig riktigt glad!!

Av Jenny - 22 maj 2010 22:25

Det känns som om det mesta går bra, självklart finns det vissa irritations moment forftarande. Men jag.. Jenny Olsson, känner mig glad och stark igen!! Härlig känsla!


Therese och Mattias kom förbi och ville ha käk i magen. Jag gjorde min barnfavorit som faktiskt inte alla tycker om. Rätten är en chansning o ja jag vågade chansa! Mattias..ja va jag tror så va han inte jätte förtjust i rätten men åt med god min upp det han tagit iaf haha. Mattias nästa gång ska jag laga nåt gott så du blir kompenserad! Melvin ja han va i sitt esse och skulle hela tiden vara med M och Tess. helst M! mm han har bytt person nu. 

Han och M sprang runt hela lägenheten så till slut blev de trötta o vi satte oss ner vid matbordet. Vi åt och hade det hur trevligt som helst!


Paret skyman är som oss och det känns toppen vi har mycket gemensamt. Men även mycket som inte är gemensamt. Till slut blev det dax för efterrätt o då hade ja bakat min mosters blåbärspaj. Super gott.. men jag fick inte mycket i mig, för varje tugga jag skulle ta .. ja då skulle Melvin ha den. Jepp vi hade det toppen!!


Mattias kom med förslaget att vi skulle ta oss en promenad efter mat o socker. Så jag badade ungen som va nerkladdad med blåbär, socker, potatis o smör.. han fick på sig en pyjamas o sen stack vi ut

  

Det spelade ingen roll om jag och eller jonas va i närheten. Mattias och Tess fungerade lika bra OM inte bättre!! Vi promenerade mot sjöstaden. Melvin blev tröttare o tröttare men vägrade att sova. han skulle busa!! Prata.. prata prata haha ja han pratar för fulla muggar nu för tiden! 


Vi gick runt hela sjöstaden, en härlig plats o jag ska nog ta mig dit ngn dag för lite mys och mat. Jag tror vi va ute lite över en timma!! Melvin ja han blev trött. på hemvägen blev Melvin mammig. Då va det INGEN annan som hjälpte det skulle vara mamma. oo min lilla fis.. När det väl gäller ja då är det mamsen!!! Bra där!!


Vi har inte känt våra nyfunna vänner så jätte länge men jag känner mig avslappnad med båda två och vi har det super trevligt och skoj varje gång vi ses. Jag hade lite mer avslappnad klädsel denna kväll än jonas!! men jag kände att jag inte riktigt behövde vara skit snygg haha.

  

Melvin höll sig vaken till vi kom hem så han somnade alldeles nyligen. M och T har precis åkt hem. Så nu ska jag och jonte myra lägga oss i soffan framför tvn med en chipspåse och mysa lite!!


Så vi hörs en annan gång.. puss på er

 
 
Aramia-Mamma till Kelly & Melwin

Aramia-Mamma till Kelly & Melwin

22 maj 2010 23:41

Min son heter också Melwin. Så underbart fint namn.

Hoppas ni hade en riktigt trevlig lördagskväll!

http://kellymelwin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards