Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

Hallå så!

Av Jenny - 27 maj 2010 21:52

Oj va klockan är mycket men jag har suttit här hemma och betalat lite räkningar plus fixat lite på kontona. Nu är det som det ska!! Duktigt Jenny haha.


Efter Melvins vila som blev 3 timmar idag... mm inte mycket vi va i solen inte. Men han fick iaf i sig lite mellanmål för att vi sen tog på oss våra kläder för att gå ut på baksidan av huset, där vi hittade en liten gräsplätt att leka på!

  


Lite längre ner såg jag även ett häftigt soldäck där vi kan leka och busa. Det är en lokal precis intill där vi kan ta vatten ifrån så Melvin kan bada i balja där ute. Vi satt väl ute i en timma o åt på alla strån vi kunde hitta där ute! Melvin tyckte även det hysteriskt roligt att kickla mig i ansiktet med ett strå.. int eför att det egentligen kicklades överhuvudtaget men jag låtsades. O han svimmade nästan av skratt!! Tills jag fick nog och tyckte han kunde leka med annat. Efter timman där ute tröttnade vi båda två och tog oss hem för att byta kläder. 


Vi skulle nämligen åka till banken och fixa ny bankdosa och sen ta oss en middag inne i forum hela familjen!! Det blev thai.. hm som typ alla andra gånger man går ut och ska få nåt i magen. Men det är enkelt, kan bli nyttigt och gott! Vi fick en härlig eftermiddag med pappa Jonas. Sen blev det dags för han att åka iväg. Först och främst hade han ett ärende till Proteinkungen, ja han va tvungen att lära sig kassan för han ska nämligen stå där och jobba på lördag.. Åk dit och testa han vet ja. haha.. Sen hade han bestämt träning med Mattias ute på balance i solnA!!


Alltså jag och Tess har uppmärksammat att de nog blev liiiite för kära ändå. haha. De träffas liksom oftare än va vi gör!! 


jaja. kul att de mår bra iaf.. 


Jag och Melvin tog oss ett bad här hemma sen kan jag bara säga att ungen decka i famnen min direkt efter!!

  

Fina killen som är så stor!! Imorn ska vi till tyresö och sova över, för systern min ska ut på egen hand och Marlon ska vara värd där hemma i tyresö åt mig och Melvin. Kanske ska jag bjuda på nåt gott o en bra film åt pojkarna... hehe.


jaja nu ska jag sova.. puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards