Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

gårdagen i bilder

Av Jenny - 30 maj 2010 00:01

  

På vägen hem från centrum fick odågan och terroristen dela på en havre boll. Melvin blev helt knäpp tyst och brydde sig itne om någonting annat.

Självklart va vi tvungna att laga middag senare

    

Det blev makaroner och korv för grabbarna. Det va nog roligare att leka med maten än att äta den. Om ni undrar varför Marlon har Melvins keps på sig undermiddagen ska ni få veta det nu. Det är egentligen Marlons keps från början som vi har lånat. När stora kusinen såg detta så ville han ha tillbaka den på direkten!!

Melvin ja han kunde ju få låna solhatten tyckte marlon

  

Jag tyckte väl det va så där haha. De cyklade och hade sig

  

Vet inte om ni ser det men försök titta på Melvins tröja.. han är blöt ända ner till magen. DREGGEL!!! Är det någon mer än jag som tror att tänder är på G!? 

Medans jag stod vid diskbänken och gjorde nåt, kommer inte ihåg vad. Så busade grabbarna!! Jag vände mig mot de efter en stund och  möttes av detta

  

Jepp ALLA påsar, varenda jävla påse de hitta skulle ut på golvet!! Tur för de att det va jag som va där hemma och inte Linda!! Jag skrattade lite lätt men sen tyckte jag att de skulle hjälpa till o göra fint igen!! Klart de hjälpte till så efter städningen fick de sig en varsin smörgås att bita på

  

Bar överkropp har de båda två. Anledningen, Melvins tröja blev till slut alldeles för blöt så jag tog av den. Marlon hängde på modet bara liksom

Till slut kom Jonas med middag åt han och mig. Till kusinerna hade han med sig glass

   De tyckte det va super. Marlon fick sig även en tidning. För han ringde Jonas o sa. "Onas, sta was tinin" Jonas svarade "star wars tidning? Vill du ha en sån"

Marlon "aaa, inns ica" Jonas svarade "finns den i ica??" Ungen fick sig en star wars tidning så klart. 

Melvin och strut glass funkar perfa.. ja klart det blir kladdigt

  

Men det står jag självklart ut med. För han är såå lycklig när han får äta glass. Försöker jag ta den ifrån han för att ta bort det som rinner. Ja då spänner han händerna runt hela glassen, helst uppe på toppen o tar tillbaka den fort som attan!!


De hade en super rolig dag och till sist blev de trötta. jag tror fan jag blev tröttare men det får de aldrig veta mohaha. De somnade och sov så gott!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards