Direktlänk till inlägg 1 juni 2010

hallå

Av Jenny - 1 juni 2010 23:02

Jag ligger här i sängen och ska alldeles strax sova. Jag är dock hungrig men håller mig till imorn, åt ju middag för inte jätte länge sen!! Jag låg här och funderade lite. Jag funderade på tjejer, hur lätt det är för tjejer att vrida och vända på ord!! Tråkigt kan det bli vissa gånger.


Jag är en person som är ärlig med va jag tycker och tänker. Träffar jag en person o tycker nåt om den personen så ja jag kanske pratar om det. Men det är ju liksom inte elakt för det!! Skulle personen i fråga komma och fråga mig skulle jag säga samma sak. Men tråkigt när det kommer fram av andra o det liksom inte riktigt stämmer med vad som egentligen sagts!? Speciellt inte när andra kanske tyckt det samma. Som fortfarande inte behöver vara elakt utan bara nåt man tycker. Men som säkerligen personen vet om sig själv.


Jaja man kan fundera, vrida o vända på allting utan att komma fram till en bra lösning. Det är som det är liksom o låt det vara.


En annan sak! Min kompis Kim är gravid med sitt andra barn, hennes son Malcolm är Melvins kompis o det är två veckor mellan de!! Kim tar inte illa upp när jag säger att jag absolut inte skulle kunna ha ett till barn så tätt inpå, MEN att jag är jätte glad för hennes skull!! Vi pratade om det häromdagen och hon tog inte illa upp, hon förstod vad jag menade! Bra där Kim!!!! haha..


Ja jag låg här som sagt och funderade lite vad människor kan ställa till med. När man säger saker vidare ska man försöka säga det så som det sagts annars kan det såra mer än EN person!!!


Men nu ska ja giaf sova. Vi har haft en lång och tråkig dag här hemma då vi behövts krya på oss liksom. Plus att jonas bror har hållt på o flyttat i några dagar nu då han sålt sin lägenhet. Så tro mg när jag säger at garderoberna här hemma hos farfar är överfulla. Men vi ska packa ihop alla våra saker vi inte använder och ställa i vårat förråd i våran lägenhet. Jepp för vi ahr ett hem. Det är ju inte så att vi sålde för att sen inte ha ngn annanstans att bo. Vi har ett hem och vi längtar dit!!! Då vi kan ta hem vänner, familj o bara umgås o mysa!!Men snart så. tills vidare blir det lite trångt.


jag och Jonas har bestämt att göra det lättare för farfar nu och vi beger oss mot tyresö tills lägenheten är klar. Vi känner att allt börjar lösa sig för oss o lyckliga är vi.. puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards