Direktlänk till inlägg 4 juni 2010

Ett annat inlägg!!H

Av Jenny - 4 juni 2010 17:18

Efter våran lunch fick vi det lite tråkigt så jag tänkte skoja till det lite med att ge Melvin glass. Man vet aldrig vad som händer när han får glass i sina händer.. hehe

Kladdigt blev det iaf!!


Jonas bror kom hem till farfar efter han varit och besökt farmorn sin. Han satte på tråkig tennis. hehe. Så då passade jag och odågan på att ta oss till sickla. jag skulle ju handla inför kvällen och dagens tacopaj! 


På vägen tänkte jag. just fan Melvin kan gå, han kanske vill gå lite så jag satte ner han

  

Han tyckte det va jätte roligt. Men sen hamnade vi där det fanns hur mycket stenar som helst o sjlävklart skulle han ner o plocka upp de

  

Helst stoppa i munnen oxå. Då tyckte jag att han kunde sätta sig i vagnen igen så vi kom fram någon gång. fram kom vi o då tog ja gmig en sen lunch medans Melvin fick sig mellan mål. Vi hade det super mysigt där i sickla!! Jag gillar sickla det är så barnvänligt o vänliga människor.. haha för det mesta! 


Jag blev lite ledsen iögat för bäst som vi satt där kom ett gäng små killar på kanske 10 år. Den ena av de hade råkat tappa bort sina nycklar och sin mobil. Han va jätte rädd att det skulle komma tjuvar hem till de då de kunde kolla upp adressen.. T O M mc donalds personalen hjälpte killarna. Men de fick gå hem utan sina saker. Stackarna!!


Väl inne på ica så fick jag en dundrande huvudvärk. fy fan. självklart glömde jag allt jag ksulle handla o fick springa fram o tillbaka fram o tillbaka där inne.. till slut hamnade vi i kassan då kom jag på det. 


"FAN" haha kassörskan frågade vad det va.. jag skrattade lite lätt o berättade att jag glömt våtservetter.. Nej jag sprang inte in o hämtade de. Det får vi ta en annan dag.. jag ville hem!!


Melvin va dunder trött när vi kom hem trots de 3 timmarna vi sov tidigare på dagen. Så han ligger nu och vilar. Hm farbror Fredrik har flyttat på Melvins leksaker. haha knas. inte städat upp de som ligger lite här o var utan plockat bort den lilla kärran.. ja den får vi ställa fram igen. Melvin leker ju med den.. kanske inte påsen som står kvar med lite böcker i.. så jag ställde undan påsen istället.. så kanske det blir lite rättvist. haha jaja jätte skoj!!


Snart flyttar vi till min mormor iaf den sista tiden. Det komme rbli tufft för jonas att köra vägen dit. Men bättre det än att vi bor allesammans här hemma. Nej fredrik ska väl inte bo här men väl i sthlm blir det ju här han sover. O då kan det vara skönt för både svärfar och Fredrik att det inte blir på golvet i vardagsrummet. Så vi flyttar på oss till min underbara familj hahahaha. vi kommer väl få nippran.. 


Nä nu ska jag sätta på tvn o bara slappa de sista minutrarna Melvin vilar. puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards