Direktlänk till inlägg 5 juni 2010

Gomorron på er alla glada!

Av Jenny - 5 juni 2010 07:30

Idag är det lördag, härliga lördagar. I alla fall för de flesta, här hemma är det som vilken veckodag som helst eftersom Jonas har jouren. Det betyder att jag inte kan lämna Melvin med han allt för länge eller gå alltför långt bort IFALL han skulle få jobb o måste sticka!! BORING!!!! Igår gick jag och la mig i tid för att jag skulle vara pigg idag!! MEN odågan tyckte han skulle vakna upp flera gånger i natt, hans beteende va precis så som när han har ont i munnen på grund av att tänderna ploppar upp.!!


Kastar ut nappen och skriker, tar jag på han så puttar han bort mig!! Men till slut så tog jag upp han i våran säng, Jonas la sig på golvet och jag fick sova till kvart i sex.. snällt va.. kvart i sex!!! HERREGUD!!!! Jag tror det är för ljust i farfars sovrum då han ofta sover längre hos andra!! Solen går upp på våran sovsida plus att farfar inte har nåt för fönstrena.. va tror ni kan det vara för ljust?? hehe!! 


Jag ska iaf alldeles strax ta mig en morron promenad, Jonas får ta odågan så länge o ringer de på jobb får han vänta för jag tar inte en jätte lång promenad!! Ringer de inte så ska jag äta frukost sen sticka ner till källaren och köra mina klena ben!! Fy fan EN gång har jag tränat denna vecka en jävla gång!! Fast allt för odågan!!! Men nu vet vi ju att han inte är sjuk i alla fall utan allergisk!! 


Medicinen är väl bra. Han har blivit bättre men är fortfarande inte BRA!! Läste även de vanligaste biverkningarna för barn under två år.. sömnlöshet!!!!!!! SKOJ!!!! haha.


jag hittade en gammal bild på Melvin, tänk när han va så liten att han alltid hade amningskudden som stöd när han satt upp

  Ooooo va fin han är!!!


Idag vankas det 75års kalas borta i tyresö, mormor min har fyllt 75 år!!!! Min mormor som alltid funnits där för mig.. det är inte jätte skoj att se henne åldras då hon alltid varit en tuff mormor!!! Men idag vankas det som sagt kalas o det bjuds nog på smörgås tårta o annat gott!!! Då hon faktiskt alltid varit en bullmormor!!!


Melvin ska ha skjorta med slips o jeans shorts. Jag själv ska faktiskt ha klänning!! MEN fan alla mina fina skor till sommaren är borta på lagret i bromma.. haha får gå i stövlar. Nej men jag går nog förbi sickla innan vi åker och köper mig nåt billigt par!!! 


jaja snart ska jag gå, lämna odågan hos pappan sin så får de vila sig lite innan kalaset. tro mig det behövs mohaha!! 


Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards