Direktlänk till inlägg 15 juni 2010

Ändrade planer!

Av Jenny - 15 juni 2010 23:30

jag hade tänkt att ta oss ut på lite lek innan lunchen här borta i nacka. Men Melvin ville annat. tio i åtta visade han tecken på att vara dunder trött, alltså riktigt trött. Jag tror att det där medlet han fick i sig igår visar sig även idag. För han ramlade hela tiden, kunde knappt sitta själv och ögonen gick i kors. 


Så vi förflyttade oss in i sovrummet .. han la sig självmant på kudden och somnade NÄSTAN!!! När han märkte att han faktiskt höll på att somna.. ja då började han böka där inne. Inte som annars då han har lite energi kvar i kroppen. Men han ålade. .försökte säta sig upp men dunsade rakt ner igen då han va så trött... 


Men fan jag fattar inte vad det är som är fel, är han rädd för att sova på dagen?? För han höll på i en timma och tio minuter!!! Jag tänkte precis gå upp me dhan och ta oss en promenad istället. MEn kände mig lite elak för jag såg verkligen hur trött han va. Hans ögon kunde han inte hålla öppna, när han satt så ramlade han direkt ner som sagt. La sig gärna på mig.. höll på  att somna men då skulle han upp igen..


Idag gjorde jag inte någon stor grej av det utan lät han hålla på.. Men jag fick ju som sagt nog till slut och ville upp.. för vem fan vill ligga i sängen hela dagen bara för att försöka få han att somna!!!! Men han somnade!!


På kvällarna somnar han.. ja vissa kvällar är det såklart jobbigt. .men då är det för att jag inte vill ligga där utan jag vill gå och titta på tv. hehe..


Men på dagarna.. han vägrar verkligen.. riktigt vägrar!!!!!


Nu ska jag sätta mig på balkongen innan solen försvinner från våran sida... Sen när Melvin har vaknat får vi se vad vi ska hitta på.. kanske ta oss till sats. Det blir nämligen ingen dans för mig ikväll för Jonas jobbar lite extra med sin vän. Så jag och Melvin får roa oss bäst vi vill.. 


Puss på er.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards