Direktlänk till inlägg 22 juni 2010

Underbara dag!

Av Jenny - 22 juni 2010 20:52

Jag tog mig en promenad bort till centralen för att där ta tåget till sumpan.. Härligt, Melvin sov i en timma innan lek och bus! Therese och Max mötte upp oss där borta i sumpan, tur va väl fan det!!! För hade de inte kommit ja då hade jag gått fet vilse!! VILSE!! haha.. Men fram kom vi och det va ett underbart ställe med en liten pool åt alla ungar.. 


Jag satte mig på kanten där och Melvin trampade i.. Det djupaste va ungefär lite längre än till anklarna... så han fick gå i själv och leka bäst han ville. Han hoppade upp och ner.. i alla fall vad jag trodde.. hm men ungen min ramlade och hade svårt att ta sig upp.. Så han blev super ledsen.. Och vi kramades väl i en kvart. För att han sen ville i igen!! Men då va det dags för lunch. Melvin skulle inte alls ha sin egna mat men alla andras rester gick han och stoppade i sig..

Han och Max lekte toppen som vanligt.. Idag va det även två andra barn med en liten bebis och en treåring.. 

 

Småkillarna blev impade av stor killen.. han kunde ju blåsa sopbubblor.. Mackan Melvin håller i handen är Olivers smörgås han inte ville äta upp haha.

 

De här två lekte följa john samtidigt som de sprang efter en liten boll.. Jag och Therese hade fullt sjå att hålla killarna från vattnet när de väl hade sina kläder på. Melvin bara älskar när han springer iväg och jag jagar i fatt han, han kiknar av skratt!!! 

Självklart fick han sig en glass min lilla fis

  

en stor strut och han tröck i sig hela skiten.. Matvrak där!! Annie hörde av sig och ville ha fin sällskap där borta hon va.. Och eftersom vi alla va trötta och ville hem så gick vi därifrån. Jag och Melvin tog pendeln återigen.. Melvin deckade..

  

Som alltid efter en dag med Max och Therese. Men det va skönt då kunde jag och Annie sitta där i solen och bara glassa .. titta på alla människor, en trevlig stund med en trevlig prick!!! 

Sen tog vi vårt pick och pack för att sticka till sats för lite träning. Melvin tyckte som vanligt att det va toppen på passningen medans jag körde mina häng tuttar och lite mage.. Annie.. ja va fan körde du.. hahahahah nejdå du va hur duktig som helst..


Melvin ligger och sover o jag sitter framför datan och bara njuter lite innan jag ska hoppa i ett bad för att sen nana.. 


Jonas är iväg och ska lägga i båten.. jippi äntligen.. Den ska vi åka med på midsommar.. Sen ska han till lägenheten och fixa lite till. han är verkligen så himla duktig och jag blir stolt över han!!


Jag sitter här med mina svettiga kläder ¨

  

Fasiken jag är lite ledsen.. min midja va mycket liten förut. men nu är jag liksom bredare.. jag tror inte jag kommer få tillbaka min midja igen.. Men jag ska göra mitt bästa.. ¨


Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards