Direktlänk till inlägg 3 januari 2009

Att jag aldrig lär mig

Av Jenny - 3 januari 2009 22:51

Fan i helvetes jävla skit håla fattar ni.. nej jag tror fan inte ni gör det alltså. idag har det varit lördag, lördag då de flesta är lediga o förhoppningsvis inte sitter hemma o bajsar stopp i toaletten. Det va iaf det jag trodde så när jonas fick sitt första jobb kl elva imorse fölljde jag med för jag tänkte som sagt att folk är ute o gör nå skoj. O jag ville till babyland nu på rean. Men jag kan tala om för er så här. Att vi kom innanför dörrarna NU!!!!!!!! Fattar ni.. jag har suttit i bajs bilen i elva jävla fucking timmar. Ätit lite på vägen för han fått jobb på jobb på jobb!!!?? Min rygg är inte så jävla glad på mig just för tillfället kan jag tala om.. Haha det värsta är at jag kommer itne lära mig till nästa gång heller. Men imorn ska jag iaf inte följa med i bilen för jag måste måste städa upp här hemma. Man gör inte det helst när man mår illa o spyr. men jag ska försöka.. Nu ska jag väl gå o sova då för att sitta är jag fan trött på... JAg måste berätta oxå att jag har ett spel på min lur med sims världens tråkigaste men jag har snart klarat av det. hahahahahahha Puss på er så hörs vi en annan dag.. Min mage har växt förresten hur mcyekt som helst o jag har bara gått halva tiden ska den växa lika mycket kommer jag nog inte kunna gå själv sen. hahah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards