Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

sjukskriven

Av Jenny - 28 januari 2009 20:36

Att vara sjukskriven .. fan jag kan inte förstå vissa människor som VILL vara hemma. Oki om man har barn att ta hand om.. Men folk som bara vill vara hemma för att vara hemma. För att de är rädda att arbeta, rädda för att träffa människor. Jag fattar inte det. Jag får panik här hemma. alltså riktig panik. Jag döör av att inte få göra saker. Jag kan inte åka till stan fö rdå får jag ont. jag kan knappt gå fram o tillbaka till affären utan att få ont. Men fy fan.  jag döör av att bara sitta här o inte kunna göra någonting!!!! Sen när man har folk omkring sig som inte riktigt förstår o kan acceptera att jag är inte hemma för skojs skull o tycker att det är så roligt och skönt. jag är hemma för att jag måste!!!!! O tro mig jag hatar det. jag hatar det så jag spyr på det!!! Jag tänker så här. jag har varit hemma sen december.. DECEMBER  o jag föder i maj och ska vara hemma till det..


Sen då då sk aja gvara hemma ytterligare lite mer än ett år. oki jag har en liten söt pojke att ta hand om då. Men när i helvete ska jag kunna träffa vuxna människor. o få känna mig nyttig igen. Jag är duktig på att arbeta. jag älskar att arbeta!!1 Fy för att vara sjukskriven säger jag bara!!



Jag är glad att jag kan åka till  min mormor ibland men fan jag kan inte göra mer saker där egentligen.. men jag har mera sällskap. Jaja det blir nog bra till slut lr va säger ni alla glada människor där ute som får jobba o träna o promenera o shopppa?? haha låte rjag lite bitter idag. Ja jag är nog ltie bitter idag. fö rjag är så jävla uttråkad!!!Men vet ni en sak.. jag är söt ändå.. jeho. vilken tur jag har. haha.. nej nu ska jag göra någon nytta..

 
 
Ingen bild

Milla

29 januari 2009 08:24

Ämen hur kan man vara så snäll?? Är det Polar, det spelar ingen roll. Återigen gud vad rar du e!

 
Michan

Michan

29 januari 2009 09:58

Tack :-D
Jodå, de är bättre nu, men jag skall försöka släpa mig till apoteket för att göra ett ytterligare test. Hur har det gått för dig? Galen på att sitta hemma ser jag :-/ ?

http://www.metrobloggen.se/22

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards