Alla inlägg under juni 2009

Av Jenny - 26 juni 2009 14:23

jag tog mig en fett promenad innan frukost 6 km!! Fy fan va härligt att gå i solen.. jeho!!! Jag känner mig redo att gå ner i vikt nu.. Så om vikten vill kan det sätta igång nedåt nu.. hehe

Av Jenny - 26 juni 2009 09:32

Blek som ett jävla spöke bara. hehe. MEn iaf. De här shortsen jag har på mig. Köpte jag i slutet av Maj tror jag det va. O då fick jag inte på mig de över huvudtaget..Jag fick t o m lite längre öppetköp ifall jag inte skulle komma i de senare heller. Alltså de fastnade på låren.


Nu har jag fått på mig de. JAg kan knäppa de t o m. MEN på vågen står det typ still.. MEn jag går ju ner. Jag märker det på kläderna. MEN som sagt så kan jag iaf fortf inte ha mina egna jeans. MEn det kommer väl det me..


Nu blir det en fett promenad..



Av Jenny - 26 juni 2009 09:30

som jonas inte gillade. Men fasiken det är skönt till kjol på en vardag när man inte vill ha jävla pumps liksom. jag tycker de va fina. FAST det finns finare men jag hittar fan inte  några.. VART ska man leta liksom..


 Men nu fick det bli de här. om ingen annan här ute vet vart det finns andra??!! gärna lite högre skaft.. 


Puss puss

Av Jenny - 26 juni 2009 07:02

för mina två underbara pojkar har gått hur bra som helst. Ja jonas vaknar ju inte av att Melvin ligger o kämpar med sina pruttar som jag gör tyvärr. hehe. Men det gör ju inte nåt att han INTE vaknar av det. För så länge Melvin int eskriker mår han ju inte dåligt av det liksom.


Men hm när han skulle ha sin natta mat. Ja då lämnar Jonas odågan ensam i sängen när han ligger o skriker oki om jag itne varit hemma. MEn jag skulle ju få SOVA .. o vilken mamma kan ligga kvar o sova när ungen gallskriker?? men killar tänker inte så långt!!!!!! SVårt att ta ungen i famnen då när man går upp o gör välling. Så jag skrek åt han att gå in igen så fick jag göra ersättningen. MEn sen somna jag om igen som en stock..


VAknade halv sju av ungen och mina tuttar så han fick suga lite tutte.. Nu ligger han o sover/pressar/sover /pressar. haha

Han är fin han. Men som sagt pappa o son hade en bra natt tillsammans utan mamma..

Av Jenny - 26 juni 2009 07:01

Blev en promenad på 6 km i rask takt. Eftersom jag inte sovit en blund så ville jag inte till gymet. Inte en bra kombination det där inte. ingen sömn plus träning. MEn en fett promenad tog jag iaf idet härliga vädret. JAg har börjat få liiiiiite färg. för jag har fått ett vitt linne på kroppen hehe.. kram kram

Av Jenny - 25 juni 2009 23:06

JAg hittade nämligen en gammal bild.. oo va skoj jag hade förut. Jag hade verklgien skit skoj. O herregud va jag dansa o dansa.. flickan brevid mig heter Ewa o det är min tjej det.. o vi hm ja vi dansa som två tokar när vi väl sågs..


JAg sitter här o drömmer tillbaka lite..

Av Jenny - 25 juni 2009 22:58

mig inte så värst länge haha. Men jag sa inte nåt iaf jag bara gick in o sa att jag gärna vill sova.. hm.. Men Till slut så blev Melvin tyst. Ja han la värsta skiten hahaha o när Jonas tog av han blöjan slutade det itne rinna. jag är glad att han bajsa.


MEN fan att han va tvungen att göra det den natten jonas ska ha han. då kommer han ju vara hur jävla skön som helst. fasiken.. men erkänn att det är typiskt. Denna natt har han itne sovit en blund. O så tar jonas ungen då kmmer han sova bara för det blev hans bajs dag.. jaja men skönt för Melvin iaf att få ut skiten!!!


Nu ska jag försöka mig på att sov alite själv. För imorn har jag och Jonas en egen kväll tillsammans då Melvin ska vara med mormor.. puss på er där ute.


Av Jenny - 25 juni 2009 22:33

ligga kvar här i soffan. jonas har Melvin men han får inte tyst på han. o mina råd. ja de skiter han fullständigt i. Man skav ara tyst. lägga han ner lägga sig brevid så somnar han.  Men nej jonas sitter o pratar med han. har han upp i famnen. jal ycka til Men jag kommer nog inte klara av att hålla mig undan om det fortsätter. JAg blir stressad när han skriker. fett stressad.. fatta.


Ja jag blir så stressad. ska jag gå in Nej jag väntar några minuter till Men fan han skriker inte när jag ska söva han. Det gör han inte!! Nu blev det lite tyst. hoppas det håller i sig. Fan jag är orolig märks det. MEn tänk om han spyr när han sover. JAg vaknar alltid av det. MEn jonas han vaknar inte ens när ungen skriker. FAn kommer jag klara av det här. Annars så brukar ju jonas ta han på mornarna o då är han hur lugn smo helst. MEn en hel natt. FAnjag fick lite ont imagen.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards