Direktlänk till inlägg 1 september 2009

Ko Astrid

Av Jenny - 1 september 2009 12:59

fanns en tant uppe i gällivare som kallades. Hon kanske va 150 om ens det. .liten o satt helt enkelt. Busigt kort hår. Lukta ko bajs hela dagarna.. Ja hon hade ju massa kor!!


Hon bodde uppe på berget.. O vi va där ofta för att hälsa på. Men iaf. Den här tanten tror jag bor i sthlm nu.. Eller hon gör ju inte det för hon finns inte längre. MEn jag har hittat hennes kopia!!


En busschafför.. Första gången jag åkte med henne trodde jag helt ärligt människan va full. Hon körde som en dåre o skrek vid alla busshållplatser.. Tokig alltså!! Jag skulle adlrig våga åka med henne mer tänkte jag. MEn idag... idag nu när jag skulle ta bussen från bromma plan o hem.. Så va det hon som körde bussen. Jag va trött o orkade inte vänta på nästa!!! Först stänger hon dörrarna på min vagn.. jag blir tokig men tar det o går in. hahhaha SEn när alla människor satt sig o vill åka hem. Då får tanten för sig att hon är sugen på efterrätt. 


Mc donalds ligger precis vid våran busshållsplats så hon går ut bussen och går o köper sig en glass.. JAg ljuger alltså inte.. hahaha.. jag står där lite orolig.. nu har jag ju även min odåga med mig.. ska jag verkligen våga åka med henne.. Men jag vågade.. det gick lite fort i kurvorna o hon skrek ut hållplatserna.. typ som hon joddlade. hahahaha..


Men hemma är vi helt välbehållna.. snart ska jg till barnmorskan o sätta in en pstav i armen.. hjäälp

 
 
Ingen bild

Milla

1 september 2009 15:12

Nope, "ko-Astrid" bor ännu kvar här uppe, men inte på berget nå mera..utan i en annan by inte så långt bort från Rantis...Och det är ännu fart i den gamla gumman :)

 
Ingen bild

jenny

1 september 2009 17:27

haha oki hon finns alltså kvar. tänk att det finns en likadan gummahär

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards