Alla inlägg den 7 september 2009

Av Jenny - 7 september 2009 21:53

kom hem med massa bra saker. Även en ny stekpanna fick jag.. Kanske lite för liten för de mängder mat jag måste laga varje dag.. men den va super fin!! O massa frukt så jag inte ska vara så godis sugen. Han tänkte på allt min lilla gris

Av Jenny - 7 september 2009 20:59

och Melvin skulle egentligen åkt och stor handlat på ICA maxi. Men eftersom odågan va så lessen o svår somnad så fick han och jag stanna hemma. Så nu är min duktiga Jonas på ica själv o handlar.


O tro mig han HATAR det verkligen. Han undviker helst livsmedelsbutiker!! MEn nu åkte han i väg ensam o jag blev faktiskt stolt. Så ska han köpa blöjor o mat till lillen oxå!!! 


Sen ikväll blir det roast på berns.. det vill vi inte missa här hemma. Melvin är inte lessen längre... han ligger o sten sover!!! När han är så där lessen o vi lägger han i sin säng så brukar han oftast somna på en gång. Men ikväll fick jag ligga och sjunga för han. O tro mig.. det låter inte vackert. hahahaha.. 


Nej nu svamlar jag.. jag längtar iaf till imorn då jag ska köra strip n robic. JAg skulle vilja börja på pole dance. Men jag är för stor än så länge. Skulle aldrig orka lyfta mig själv ännu.. jävla kropp.. Jag älskar min träning..ooo.. hehe. .


Ska iaf cykla dit imorn. köpte pump idag.. jaja kram på er alla glada

Av Jenny - 7 september 2009 19:10

är inte glad nu så här på kvällskvisten. Antingen är det för att han är lite övertrött. eller så har han ont i magen. Fick ju smaka mango i förmiddags för första gången.. alltså pure. Men fan det verkar inte så.


Men sen så äter han rätt mycket på kvällen. först gröt sen vill han ha ersättning. Så kanske det kan vara knip. Min barnmorska har ju inte sagt eller berättat nåt. Smaka mat beslutade jag själv att han skulle göra. 


Han har somnat nu men vaknar upp lite då o då o är lessen.. ooo stackars min bebis..

Av Jenny - 7 september 2009 16:17

lite mer tankar.. hehe ja jag är rätt jobbig ibland.. Men jag satt här o tänkte. Och nu säger jag stopp, jag har fått nog av folk som utnyttjar andra, av avundsjuka och påträngande människor.


Visas ingen respekt nästa gång mot mig... då jävlar säger jag. Då kommer jag nog få ett utbrott o då får människan som är där skylla sig själv!!! Det är ingenting som hänt nyligen. Men jag har bara suttit o tänkt lite. När jag säger nåt om mitt hem eller min bebis. Eller bara om mig själv. Ska det respekteras första gången annars kan man dra dit pepparn växer.  så nu är de tankarna ute i det blå.. hehe. kram

Av Jenny - 7 september 2009 16:12

vara hemma kan vara så skönt. Man tycker alltid man har så tråkigt när man är hemma. MEn gud så skönt det kan vara att bara vara!!!


Nu sover odågan o jag ska städa upp lite. Sen laga middag jag ska nog göra hemma köttbullar.. mm det är faktiskt jävligt gott. MEd massa kryddor i och lite ajvar!! 


Imorn ska jag ut till Älta och hälsa på min käre farmor. Jag har inte så bra kontakt med min farmor. På grund av att min så kallade far inte har funnits där.. i mitt liv alltså!! Några futtiga försök av mig har väl gjorts när jag va yngre.. men sen tröttnar man faktiskt. Men nu är han jätte bra, han har gift sig med en tjej som har tre döttrar o mot de är han en jätte bra pappa. Glad för deras skull är jag iaf!! JAg vill gärna att han ska ha kontakt med Melvin oxå så han lär känna sin morfar. MEn jag kommer nog aldrig se han som min pappa. Tråkigt men sant. Fan jag är snart 30 år o har varit utan han.. Så nu känns det lite försent. Men men sånt är livet. jag har haft en underbar mamma, moster och mormor istället!! Så glad.. ja det är jag ändå. 


Jag lyssnar på grym musik här hemma i lägenheten. Melvin diggar i sömnen haha.. Men fan det är ett måste att ha massa musik när man städar.. annars kommer man fan inte ngn stans.. USch va tråkigt att städa haha. MEn ett måste. 


Ooo jag har hittat massa saker jag vill baka till dopet.. hur mycket ska man ha egentligen.. jaja puss påer alla där ute.. O helt ärligt. träna bör man annars dör man.... kram igen då

Av Jenny - 7 september 2009 13:59

slut kan jag tala om för er alla att jag är. Hungrig är bara förnamnet!!! NEj jag är död!!


Min träning. Först tog jag en dryga halvtimmes promenad till Anna för att där sen köra mina små klena ben!!! Hon körde med mig idag. Fy fan va skönt det va!!! Sen när det va klart, tänkte jag väldigt positivt.. nästan för positivt.Så jag tog mig promenaden hem oxå!! Men jag tog en omväg så det gick på en jävla timma!!!! Kanske hade tagigt iaf 40 minuter om jag varit pigg. MEn nu va jag död i ben och jävligt hungrig. Så nu ska jag svulla i mig min räksallad med avokado och feta.. mmm 


Men skönt med träning iaf..

Av Jenny - 7 september 2009 09:01

klockan går sakta då. Jag ska ta bussen om en timma ojag är typ redan klar. haha första gången!! Melvin sover på balkongen, jag har duschat och klätt på mig nusitter jag här o väntar. Kanske tar mig en promenad till sumpan istället för att ta bussen.... men vi får se. Anna kör jämt med mina ben.. haha så jag kanske borde spara de.. jaja vi får se..


Imorn blir det strip iaf.. kylämkorpi ska me.. ingen annan som vill testa.. man får inte ont av att testa en gång!! hehe..


Nä nu ska jag fixa ordning drinkarna jag ska ha med mig. puss puss

Av Jenny - 7 september 2009 07:38

är det nu. Kan ni gissa när Melvin ville vakna då.. Nej jag tror inte ni kan det.. hehe idag vaknade han faktiskt 06.40 o det va fan härligt. Han vakna till lite grann vi 0500 tiden imorse. Men då stoppa jagbara in nappen o la min hand på hans bröst så somna han om direkt!


Han ligger här i babygymet o snackar nu hehe han snackar lika mycket som mamman sin.. o tro mig.. det är fan mycket. folk får typ öronskav när de varit med mig i EN timma bara!!!


Jag sitter o njuter av min frukost så här på morran. Havregrynsgröt med lingonsylt, två havreknäcke med kalkon o en good smoothie på hallon, kiwi och apelsinjuice.. mmm smaskigt.. För att sen innnan jag åker till Anna o tränar ta en portion  prestations höjare RAGE! Det smakar inte världs gott men det kliar i hela kroppen..Sen ska jag och odågan bara hem och städa lite granna. Damma o damsuga o såvidare!! Den som är sugen på att komma o hälsa på är välkommen!!




Klicka för att visa större bild:
Klicka för att visa större bild...


Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards