Alla inlägg den 19 september 2009

Av Jenny - 19 september 2009 21:31

sak bara. Den här RAGE 2 är helt underbar. MAn blir helt tokig på träningen haha man ger verkligen hur mycket som helst.. TESTA!!


Av Jenny - 19 september 2009 21:24

i alla fall alla dumle kakor färdiga! De ser ju så goda ut men imorn blir det smakning.. oki jag smakade faktiskt en idag.. Men fan de låg där o skräpade. haha.. Jag har noblesse över som jossan har lärt mig. Men jag blandar med mörk, apelsin o vanlig choklad.. ngn för alla liksom..


 

Av Jenny - 19 september 2009 21:12

sagt haft fullt upp! Efter träningen åkte vi in till stan och lunchade med Min mamma och syster, kjelle kriminell och Marlon såklart!! Sen tog vi bilen o åkte mot danviksstrand. Där fick Melvin sig en present från en tjej i Irland. Vi träffades när jag va gravid nämligen o hon tyckte väl synd om  mig hahaha. mEn han fick sig en super fin dress halloween men jag kunde inte hålla mig så jag satte på han den direkt .. ooo så söt han blev!!


Tog lite bilder när vi satt i bilen o väntade på Jonas o Farmorn när de va inne iaffären o handlade middagen!! Ja jag är lite av en linslus haha Melvin me.. Men se så söt dress o hur söt han är i den..


Nu har jag bakat de sista kakorna o ska alldeles strax gå o sova för jag vill vara utvilad till imorn när jag ska träffa tjocka släkten.. För tro mig.. huvudvärk är ngt som kommer då vi allihop samlas. hehe..


kram på er alla glada


   

Av Jenny - 19 september 2009 21:10

Blev av idag. Fy fan va härligt det va o fy fan va bra det gick!! JAg körde axlar och triceps jag fick jätte bra kontakt och det kändes suveränt!!


Anna har lärt mig en super rolig och jävligt tung axel övning så tro mig Anna jag körde den.. dooog haha.. Sen blev det 25 minuter cardio i väntan på att Jonas skulle hämta mig. Ja han va oxå o träna. FArmor va ju hemma o lekte lite med odågan!

Av Jenny - 19 september 2009 17:44

han såg SKYLDIG ut. hehe.. så fel det kan bli ibland! Jag sitter hos Jonas pappa och kollar lite på lokalen vi ska vara i imorn. Hur vi ska duka o så vidare. Usch va Melvin har blivit stor snabbt.. Mycket att göra nu så åter kommer på måndag tror jag. med massa bilder oxå.. jeho..


puss på er alla glada

Av Jenny - 19 september 2009 08:46

att den här Mats Alm va oskyldig till att hans fästmö Linda va försvunnen!! Nu kanske jag har helt fel. Men jag tror fan inte det!!! Han såg verkligen så skyldig ut redan första reklamen som visades med han!!!


Mats Alm

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards