Alla inlägg den 4 september 2009

Av Jenny - 4 september 2009 19:30

Är ingenting jag har med mig just för tillfället. Då jag är hos mormor i tyresö och hälsar på. Träffar min fina familj. I morse blev det en morron promenad i regnet kan ju tala om att mitt nya regnskydd till vagnen fick sig några sparkar. För tro mig jag förståd inte alls hur det skulle på. En timma gick vi:). Idag va jag i stan och träffade min fina magda vi gick och gjorde oss bruna med en varsin soldusch och sen åt vi lite lunch. Tack för idag tjejen! Melvin mår toppen o är i sitt esse. Puss på er där ute.Tänkte bara säga att jag tänker på en speciell familj, känner de inte men sänder mina tankar ändå!

Av Jenny - 4 september 2009 19:30

Är ingenting jag har med mig just för tillfället. Då jag är hos mormor i tyresö och hälsar på. Träffar min fina familj. I morse blev det en morron promenad i regnet kan ju tala om att mitt nya regnskydd till vagnen fick sig några sparkar. För tro mig jag förståd inte alls hur det skulle på. En timma gick vi:). Idag va jag i stan och träffade min fina magda vi gick och gjorde oss bruna med en varsin soldusch och sen åt vi lite lunch. Tack för idag tjejen! Melvin mår toppen o är i sitt esse. Puss på er där ute.Tänkte bara säga att jag tänker på en speciell familj, känner de inte men sänder mina tankar ändå!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards