Alla inlägg den 12 september 2009

Av Jenny - 12 september 2009 18:09

duschning, påklädning och sminkning!! För här ska festas!! MElvin är hos sin mormor o myser lite. Medans jag och Jonas sitter hemma o väntar på att klockan ska gå så vi kan gå ut o festa sig lite. Först ska vi ngnstans med lilla Toppe för att senare fortsätta vidare in till stan o dansa lite!!


Dricka... hm det vet man aldrig.. hehe.. Nej vi får väl se hur vi mår imorn..


Ha en bra kväll kram kram

Av Jenny - 12 september 2009 08:53

lördag. Jag fick vakna kl åtta i morse herregud så skönt! MElvin vakna kl 0500 o ville ha lite mat så det fick han. Sen väckte jag Jonas o sa. Nu går jag och lägger mig i soffan så varsegod.. hehe.


Nu är jag pigg o kry. Vi ska städa för jag gjorde absolut ingenting igår bara låg här i soffan. Så vi ska städa upp lite in för visningen!! Tråkigt att göra samma procedur varje gång.. Allt ska ju bort liksom. Bebis sakerna, blöjorna, tandborstar ja allt. Upp på vinden så det är jobbit varje gång. I två dagar är man utan sina saker!! Men det är ju för en god sak iaf!


Idag ska vi städa, sen ska vi nog in till stan o titta lite affärer för att till sist åka o lämna MElvin i tyresö hos sin mormor. Så  jag och Jonas kan gå ut o dansa lite ikväll. Nej nu ska jag sätta igång.. Ska ladda in bilderna från kameran till datan.. har inte gjort det sen vi va i göteborg. så idag eller imorn kommer det en bildbomb.. kram kram

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards