Alla inlägg den 24 september 2009

Av Jenny - 24 september 2009 16:04

Blev en lång promenad. Via babyland i bromma, sen vidare mot ica maxi solna. Till sist hamnade vi i sundbyberg där vi träffade upp min gamla arbetskamrat Sara för en lunch!! Hur trevligt som helst. Men när vi skulle vidare hemåt sen så kan jag tala om för er att det regnade! Det duggande inte.. utan det öste ner.. öste!!!1 Där satt jag med mina små tajta byxor o linne.. katastrof.. Men Sara .. hon körde hem oss.. TAck och lov!! Promenaden tog 1 och en halv timma. Så jävla skönt va det kan jag tala om!!


MElvin han sov under hela promenaden. Nu har vi varit hemma en stund och mysat lite..Jag har pratat för mycket tro rjag.. SAgt att Melvin är så duktig o snäll.. För idag. helvete va han har varit gnällig. Han gråter inte, inte så där att han är ledsen.. han gnäller!! Så fort jag inte pratar med han så låter han. hahahaha Jag tror febern sitter i lite granna iaf. Sara sa att det kan ta tre dagar efter vaccination. Stackars min odåga!!


Så jag sitter här o försöker få börja laga maten åt våran dejt!! Men snart så!!

 helt jävla ärligt.... vissa människor är helt jävla dumma i huvet!!! Men det får stå för de. mohahaha

Av Jenny - 24 september 2009 09:56

går ju alldeles för fort här hemma!! Jag tog mig ingen promenad innan frukost eftersom jag tänkte ta mig till odenplan för antingen satsbaby eller barnpassning. Men det bidde inte så heller för Melvin är gnällig o då vill jag inte lämna bort han eller störa de andra mammorna!


Så jag har tagit mig en protdrink med banan och ägg i.. Melvin har fått gröt och mango pure... mm så gott. Så vi ska faktiskt ta oss en lååång promenad. Först till babyland o se om våran bygel till vagnen har kommit sen till ica maxi i solna för att inhandla lite råvaror. SEn via sumpan o hemåt. fy fan va skönt. jag ska ladda ner en ny mix i telefonen så jag inte tröttnar på musiken i öronen!!!


Har jag sagt det att märkestöntarna ska komma på middag idag. Jag vete fan va jag ska laga för nåt men tror det blir min tacopaj. Den är enkel o den är god!!! Med en good sallad till!! Lovisa märkestönt nr ett hon borde bli komiker.. så skratta ja det kommer jag nog få göra idag.. mohaha..


Nej nu ska vi gå för jag sitter här med tajta byxorna o löpar skorna på.. Melvin har börjat bli glad nu igen men jag har ställt in mig på en promenad så promenad får det bli!! Shoppa på vägen?? ja kanske lite hehe. iaf nya snuttefiltar till MElvin blir det!


Nej nu går jag då.. puss o kram på er alla glada

Av Jenny - 24 september 2009 07:40

JAg vet inte om det syns nåt. Jag tror det har hänt lite mer men är inte säker. MEn det känns bättre iaf. O mina nya jeans jag köpte för någon vecka sen.. har redan börjar bli lite för stora över rumpa o lår.. jeho. hehe.

'

puss på er


   

Av Jenny - 24 september 2009 07:24

I morse slog odågan upp sina vackra blå ca tjugo i sju.. sköönt!! HAn har inte vaknat under natten.. han har ju frustat lite där vi fem tiden men då lägger jag min underbara hand lite lätt på hans bröst så somnar han lungt om!!


så tjugo i sju när han vakna till. sa jag.. gooomooorron som jag brukar.. han skratta precis som han brukar. SEn gick jag upp o gick på toa.. Hörde inte ett pip från odågan. Så jag trodde han somnat om.. Men nej han låg där o titta på sin fina säng mobil!! Febern är borta förresten.. såå bra.. Jag blev lite orolig där. JA hönsmamma..ibland kanske!!


Det är tydligen sats baby idag på sats i odenplan. Men jag tror jag hoppar det eftersom han hade feber igår.. jag vetinte.. är lite splittrad där. Men jag ser va som händer..Städa upp här ska jag iaf... för det tyckte jonas. haha..Jag ska berätta hur det gick till.


Jag sa .. du kan ju kan ju vara borta ikväll. För Lovisa kommer på middag.. Då sa han. men då får du städa upp lite.. men i rumpan.. då sa jag.. ja jag kan göra det men jag behöver int egöra det..MEn lite uppplockat blir det nog för när man har bebis.. hans saker ligge rju precis överallt!!


Nej nu ska jag ta mig min prot drink för att sen ta mig en promenad.. kanske går det bättre idag eller kanske inte. men ett försök ska det bli iaf





Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards