Direktlänk till inlägg 14 september 2009

Jag borde ju

Av Jenny - 14 september 2009 08:17

klä på mig för att sen ut o bränna lite fett!! Men fan jag har den där jävla mens verken, inte alls som förra gången. MEN ont gör det! Ja man ska röra sig när man har mensvärk. MEN orken är oxå liksom som bortblåst efter den där jävla lördagen!

Jag skulle ju egentligen tränat med Anna idag, men jag kände att det känns lite onödigt att utnyttja mina timmar hos henne o vara trött o sliten. Går hellre dit när jag orkar ta i så det brakar hehe. Nej jag ska rycka upp mig o gå ut o gå iaf. Tänkte först ta en låååång promenad men tror inte jag pallar så jag tar mina 6 km.


MElvin liggerh är på golvet o snackar. Han ville inte ha sin gröt idag men katrinplommon ja det gillade han. hehehe får vi se om han bajsar sen då!!?? Det blir mycket bajs o bebis snack med en fin Melvin här hemma. Men ni får stå ut!! JAg känner mig rätt glad idag men ska ändå ringa min barnmorska o be om att få ta ut pstaven. Jag kan inte gå runt o bli irreterad på precis allting o ingenting ingen här hemma mår bra av det! Så ut ska den. Jonas tycker jag ska ge den mer tid.. han säger att han kan ta det. hahah men jag tror fan inte det. För killar förstår inte riktigt hur vi tjejer känner oss när alla jävla hormoner kommer o spökar. De tror oftast att vi överreagerar o att vi kanske lögnar lite!!


Men helt ärligt jag blir en häxa med hormoner.. min kropp är lite känslig för såna saker.. det märkte vi ju under hela jävla graviditeten hehe!! Så vi får se va som händer..


Får inte ta fram Melvins saker heller från vinden så han ligger här på filten. Vi har ju visning idag så allt ska vara borta.. MEn sen räcker det för oss, vi ger upp o slutar upp med visningar!!! Vi har ju varandra!!!


Puss puss

 
 
Micha

Micha

14 september 2009 08:46

Tack så mycket :-D

http://www.metrobloggen.se/22

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards