Direktlänk till inlägg 17 september 2009

Bullar

Av Jenny - 17 september 2009 16:56

är typ det enda som finns i mitt huve nu. Har bakat ca 105 bullar idag av smakerna kanel och vanilj.. Det är inte så svårt att baka bullar men tiden är fan för jävlig!!! Ja spec när man har en bebis man ska roa under tiden.


Jag har t o m fått massa mysigt besök idag. Först kom sjuka Cattur för att hämta lite protein o så fick hon även i sig lite korvstroganoff.. vem kan motstå min mat.. hehe.. SEn kom Maija med sin Stella.. herregud vilken jävla söt unge. Jag har inte sett henne sen hon va typ 4 månader. ooo va söt hon va. Hon gick här o sjöng för oss o lekte med alla saker hon inte skulle leka med. haha.


Tänk er jag har roat Cattur, Maija, Stella och Melvin samtidigt som jag bakat en massa bullar!! Ja har man överskotts energi så har man. Nu ligger Melvin o sover lite lätt i sängen. Jag tänkte damsuga upp all mjöl o allt pärlsocker som ligger o skräpar men är inte säker. För jag kanske ska sätta igång o baka en av kakorna jag ska ha oxå. Så har jag bara EN sak att baka imorn.. Den här dagen är ju ändå redan förstörd liksom så varför inte.


Men just nu ska jag bara sitta här o jäsa lite o ta hand om mig själv. Kanske ta mig en låång härlig dusch oxå. Typiskt att Jonas "lovat" bort sig samma vecka vi har dop.. Killar lyckas alltid haha..självklart blir man lite bitter. MEn helt ärligt


VA fan skulle jonas gjort? Han är ju inte en hejjare på att baka direkt så det va nog lika bra att han höll sig undan!! Nä nu ska jag softa lite i soffan o drömma om bullar haha


  Den andra satsen är redan i frysen

 
 
Lovisa

Lovisa

17 september 2009 17:05

Åh fy satan vad gott det ser ut!!! Jag kommer till dig nästa vecka och äter upp det som finns kvar! OK? Tisdag??

http://lofsan.wordpress.com

 
Ingen bild

TEss

17 september 2009 18:56

Men ååååååå Jenny. Du kan ju inte sukta med såna goda bullar! Ska äta choklad snart så det jämnar ut sig va =)
Tack för messet sötaste. Vårdar maken idag o imorrn. Stackarn ser ju inger nu!

 
cATTA

cATTA

17 september 2009 19:53

hej min älskling!

tack för idag även om de var en snabbis. vi brukar ju aldrig ta snabbisar hehehee. tack för den goda maten... snålis som ja är:) hmmm

ja mår inget vidare! dsnyfft så ingen träning för mig! ja som är barnfri o allt! känns förjävligt ju!

men men . sitter här i min ensamghet o bloggar heheeh. nä skönt att få vara ensam lite , dricka zero o koppla av...
fick en heldel gjort i dag ändå! en prottis till som ja sålt! jehaaa...

ringer dig imorgon!. goda bullarna ser ut! spara en åt mig, ja veeet att dina bullar smakar gött!: men de ja fick av dig i förrgår, jävlar säger ja bara:)

PÖÖS VÄNNEN MIN!

http://www.diabetesochtraning.blogg.se

 
Sandra

Sandra

18 september 2009 19:39

Å va gott det ser ut! =)
Kram!

http://tassandra80.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards