Direktlänk till inlägg 19 september 2009

Idag har vi som

Av Jenny - 19 september 2009 21:12

sagt haft fullt upp! Efter träningen åkte vi in till stan och lunchade med Min mamma och syster, kjelle kriminell och Marlon såklart!! Sen tog vi bilen o åkte mot danviksstrand. Där fick Melvin sig en present från en tjej i Irland. Vi träffades när jag va gravid nämligen o hon tyckte väl synd om  mig hahaha. mEn han fick sig en super fin dress halloween men jag kunde inte hålla mig så jag satte på han den direkt .. ooo så söt han blev!!


Tog lite bilder när vi satt i bilen o väntade på Jonas o Farmorn när de va inne iaffären o handlade middagen!! Ja jag är lite av en linslus haha Melvin me.. Men se så söt dress o hur söt han är i den..


Nu har jag bakat de sista kakorna o ska alldeles strax gå o sova för jag vill vara utvilad till imorn när jag ska träffa tjocka släkten.. För tro mig.. huvudvärk är ngt som kommer då vi allihop samlas. hehe..


kram på er alla glada


   

 
 
Ingen bild

Liten2008

21 september 2009 23:39

Shit, Melvin är en liten modellbebis!!!
Söt som få:-)

 
Ingen bild

jag såklart

22 september 2009 07:24

tackar.. precis som mamman då.. hehehe....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards