Direktlänk till inlägg 22 september 2009

Varför ska alltid

Av Jenny - 22 september 2009 15:07

jag råka ut?? alltså nu börjar det bli skrattretande. Efter min graviditet och min förlossning plus livet efter fl med infektion.. trodde jag att det skulle vara lungt nu. Men där trodde jag fel.


Jag skulle ju ta ut den där jävla pstaven idag eftersom den gör mig.. hm.. elak o en jävla gnäll kärring. hehe. Så jag gick dit. Barnmorskan titta på armen o ropa ut.. Men herregud va svullen din arm är, va blått det är. Har du ont.


Jag sa.. eh.. ja .. men jag trodde det skulle vara så där. hm nähä. Då har jag fått en infektion i armen där staven suttit. Barnmorskan ville inte ta ut den eftersom det kanske blir värre. Men då sa jag.. tar du inte ut den nu slutar det med skilsmässa och några mord.. haha .. så hon tog ut den. MEn jag fick massa bedövning för jag hade ont... Men fan hur ska man kunna veta att det inte ska vara blått o göra ont.. haha de har ju tryckt in ngt i armen på mig!! Hon ropa dit några andra barnmorskor så de fick se hur det kan se ut.. hm. inte vanligt.. men har man en patient som heter, JENNY OLSSON så får man se och vara med om både det ena och det andra. haha.!!


Men ut kom den iaf o tro mig det är jävligt skönt.. hormonerna är fortf kvar lite grann men snart så!! MElvin hade tid efter mig för sina sprutor. Jonas va ju med denna gång. o kan ni tänka er.. odågan skrek inte denna gång!!! han ville väl visa sig tuff inför sin pappa.. hehe. Han va iaf jätte duktig!! Jag klagade lite på läkaren o barnmorskan skulle ringa henne.. Men va fan.. ska man ge massa test skit saker så måste man ju följa upp skiten oxå.. ska jag bara testa massa saker o sen ska vi inte kolla om det funkar eller om jag ska fortsätta eller inte!!?? SEn sa jag oxå att mammorna i mamma gruppen va lite stela..


haha vill ni veta hennes svar... ja men du är så aktiv o glad o pratsam.. kan inte du få igång de. hahahahah va tror ni.. tror ni jag lyckas.. JAg själv tror att jag nog hellre inte går dit nå mer..


Nä nu ska jag stoppa nåt i magen.. kram


 

 
 
Therese

Therese

22 september 2009 16:47

Oj blått och svullet,,låter inte så bra.. jag satte in en sprial.. fy f*n säger jag abra ska gå och ta ut den igen.. mammorna i min grupp är med sjukt stela..

http://ww.kanintelevautan.blogspot.com

 
Ingen bild

jag så klart

22 september 2009 17:27

hej therese.. det går inte att komma fram till din blogg..
Mmm det är hemskt när det är så där stelt.. jag brukar annars kunna ta det men när alla ... va så. usch!!
va säger du om spiral.. jag ska ju sätta in en. haha berätta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards