Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Jag tror de blir stötta

Av Jenny - 28 september 2009 08:21

men jag kan väl inte hjälpa att Melvin är liten fortfarande! På dopet fick Melvin en jätte jätte fin present av sin faster och sin farbror. En liten gunghäst som är en dinosarie! MEN Melvin är fortfarande liten o kan ju faktiskt inte sitta själv!


Igår kom farbror o farfar och lämnade preseneterna de hade fått med sig hem då vi inte fått plats med allt i vår bil! O då va det den här jätte jätte fina gunghästen. Fredrik ville ta ut den ur plasten men jag tycker det är onödigt. För det första kan han inte använda den än. För att han faktiskt itne kan sitta själv o inte stå heller!! SEn så har vi inte en jätte storlägenhetn. Vi har en tvåa. Alla Melvins saker som han använder nu ligger redan överallt, man trampar på de o skit!!


Så jag sa att han inte skulle ta ut den. att den kommer nog få stå på vinden en liten stund bara!! Men Melvin kommer ju ha användning av den sen hur mycket som helst!!! o hurlänge som helst!!!


Vi tycker presenten är jätte fin . Men än så länge är Melvin för liten för den o jag menar inte något illa med att inte ha den framme än!! Tycker att den står lite i vägen när den ändå inte blir använd. Speciellt nu när vi har visningar o skit, då måste allt ändå upp till vinden var o varannan vecka! Snart flyttar vi säkert då får Melvin ett eget rum då blir det lättare för oss. Då kan alla hans saker ligga där inne!!


Så vet ni vad farbror och faster. Presenten är jätte fin och den försvinner inte bara för vi inte använder den nu. puss på er

  Vem tycker inte den här är hur fin som helst liksom

 
 
Lovisa

Lovisa

28 september 2009 16:31

Äh! De är vuxna människor! De borde fatta! I miss you by the way!

http://lofsan.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards