Direktlänk till inlägg 30 september 2009

Gårdagens summering

Av Jenny - 30 september 2009 07:54

Ja jag tog ju min promenad sen träffa jag upp en väldans trevlig mamma plus hennes super söta son, i sundby berg! Vi unnade oss en varsin lunch på foodcourt där i sumpan. Sonen hennes va hur jävla stark som helst i både rygg och nacke.. bra där! Sen tog vi oss en promenad hem till henne. Kallt? om det va kallt? nej varför undrar ni det..


Jag frös typ ihjäl.. tänkte inte att det skulle vara så kallt. Jag hade ju på mig mina tunna tunna löpar byxor linne o en munk jacka efter min promenad.. Så om jag frös.. ja lite grann kanske! Men iaf. vi tog oss hem till flickan och pojken, där satt vi o prata lite granna om allt o inget. Skröt lite om våra bebisar.. Man får faktiskt skryta om sin bebis.. va andra människor än säger!! Men jag kan säga så här.. skryter man för mycket. ja då försvinner den där duktiga bebisen o fram kommer en odåga!! Tro mig .. jag har erfarenhet.. För igår när jag kom hem skulle jag börja fixa och dona för jonas överrasknings middag. Ja jag hade bjudit några nära vänner o han trodde vi skulle vara ensamma med barnvakt! Men bara för jag suttit där och skrytit .. ja då ville Melvin absolut inte vara ensam. Han ville se mamma hela tiden.. så grät ja det gjorde han! Men till slut gick det o han somna. så jag hann bli klar innan alla kom.


Det va Danne, Kurre, Toppe, Lisa, Jag, Melvin och till slut så kom Jonas.. Han blev helt förvånad haha.. ja jag är bra på att ljuga moahaha!!  Vi hade det hur trevligt och mysigt som helst.. god mat hade jag gjort oxå. De undrade om det va vitlöks tema. För det va vitlöks sås, vitlökssmör, vitlöksbröd..


Mmmm va gott det va. hehe.. allt va bra. Jonas blev både glad och nöjd. Människorna gick hem. så jag och jonas satte oss i soffan titta på film o mös lite granna!!


Nu ska jag fixa mig inför min träning med Anna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards