Alla inlägg den 2 december 2009

Av Jenny - 2 december 2009 22:56

alltså jag måste bara berätta. hahaha. Varje kväll innan jag ska gå och lägga mig gör jag alltid i ordning en termos med vatten, pulver doseraren och en flaska så jag liksom är förberedd inför natten när Melvin vaknar och vill ha sin mat.


Men varje kväll är jag precis lika trött och har absolut inte ngn lust överhuvudtaget att fixa de där sakerna, även om det går jävligt fort! MEn jag hinner alltid sitta i soffan o bli så trött att jag knappt orkar resa mig upp. Så jag brukar be Jonas lite snällt att fixa sakerna.. o han säger ofta nej.. för att testa mig.. haha då brukar jag tydligen brusa upp lite lätt och glömma bort att jag är trött!!


Haha men alldeles nyss så lekte han mig. Jag går tydligen med axlarna nere i golvet, halv tittar. så säger jag.. Kan du fixa .. han säger nej. o så skriker jag till. Sen släpar jag iväg igen med axlarna i golvet och fötterna hos grannen. Sen säger jag alltid.. oo vi somnar aldrig med varandra längre.. sen går jag in och lägger mig..


Alltså det kanske intel åter nå skoj. Men det så fan roligt ut. o jag vet att jag kan se ut så där när jag är trött.. vacker syn är det absolut inte.. Men lite gulligt tyckter jag att det såg ut iaf.. Hahahah OO va jag skratta. jaja nu ska jag stoppa in öronpropparna för att få mig en hääärlig nattsömn!!!!

Av Jenny - 2 december 2009 22:13

säga att jag är fan glad att jag är jag! Att jag blivit den jag är idag. Jag är stark, jag klarar mig själv. Är det nåt som är jobbigt så kan jag fixa det. Sjävklart är det så jävla skönt att ha folk runt omkring som man kan luta sig mot om man så behöver det. Men det är fan skönt att ändå kunna klara de mesta själv!!


Fan va jobbigt om jag skulle vara beroende av alla andra som man va när man va barn liksom. Jag tror jag skulle ta det hårt om jag inte skulle kunna klara av något själv utan att få hjälp. Så ja jag är fan glad att jag är jag.


Ja jag kan vara lite knäpp och snurrig o ibland egoistisk.. Men vem fan är inte egoistisk ibland? Ingen är ju liksom perfekt. Men jag är ändå glad att jag är jag!


Nu ska jag sova för jag är jävligt trött, ögonen håller på att rasa ihop nu när jag sitter här. Jag ska faktiskt sova på soffan ikväll. Jag känner mig int eriktigt oki.. Därför jag höll mig undan träningen idag för jag vill verkliven inte bli sjuk nu när vi ska till göteborg i helgen och ha massa skoj!!


Imorn kommer Tant Alex med rumpnissen Malte hit och våldgästar oss.. Hur mysigt ska itne det bli då..Men jag hoppas jag håller mig frisk här då..


Sen måste jag skicka min familjs tankar och hälsningar till lilla Trista som åter igen fått åka in till sjukhus och stanna över!!!! Vi vet att det är jävligt tufft för både henne och hennes föräldrar att hon ska vara så jävla sjuk hela tiden och så jävla ofta!!! Men vi vet även att ni allihop kommer gå starka ur det här!!! Skönt att ni har varandra under den svåra tiden. puss puss

Av Jenny - 2 december 2009 19:34

dörrarna jag och Melvin idag iaf. Fredrik ringde precis innan vi skulle vila lite och fråga om han kunde komma. Ja men han fick komma efter Melvin hade somnat då jag oxå ville vila lite och kanske hinna ta mig en dusch. haha efter lite tjat godtog han det och kom efter en timma...


Eftersom jag har lagat mycket mat i veckan och veckan innan kände jag att jag faktiskt absolut inte orkade laga mat åt hela bunten idag. Så vi åkte mot vällingby och tog oss mat på Steakhouse hur jävla gott som helst. Sen istället för att åka hem direkt gick vi runt lite för lite shopping. Melvin fick sig en ny fleece overall.. hm fin o fin vet jag fan inte om den va. Men det va ihelvete slut i resten av affärerna och han behövde en ny då den gamla är trasig och rätt tunn!


Men det bidde en på kappahl iaf. Svart grå randig.. Funkar väl.. Jonas han fick sig en jätte jätte jätte fin och sexig skjorta inne på ztatus. Svart med detaljer i lila rutigt. så jävla snyggt. Jag själv va faktiskt itne sugen på nå shopping. Så det bidde inte något åt mig!


Nu har vi precis kommit hem. Melvin ska försöka sova men eftersom det är Jonas som försöker så kan ni ju bara gissa hur det går.. hm. Fredrik va tvungen att åka iväg då han ska hämta upp farfar på bromma flygplats. Så jag och Jonas ska mysa hemma alldeles själva.. mysigt. Vi ska titta på film med lite lussebullar och te...

Av Jenny - 2 december 2009 12:45

är jag idag. Men det är nog bara för jag inte gjorde nåt direkt på morran. Utan jag gick och la mig med Melvin när han skulle sova sin förmiddagslur! Så nu sitter vi här och har inte gjort nåt idag. Men det kanske är skönt det oxå ibland.


FAst det börjar klia i min kropp nu. så Jag ska se va som händer. Jag kanske tar mig en promenad mot balance och tränar lite senare eller så tar jag mig bara en promenad. Får se!! Vi båda har iaf precis ätit lite lunch här hemma.


Egentligen skulle vi ju till babysim. Men jag blöder fortfarande efter de stoppa in sprialen i måndags så jag vågar inte gå och bada om det skulle bli en infektion!! Med min tur så skulle det nog bli det.. hehe. Men jag får tillbaka alla gånger jag missat nu när melvin även varit sjuk typ fem gånger. Så vi börjar om från början nästa termin. istället för att gå vidare. Känns kanske jobbigt och tråkigt. men jag vill ju inte skrämma han för vatten heller!! Så får det bli!


Nu ska vi hm ja jag vet inte. Melvin är även lite gnällig så det kansk einte är ngn bra ide med barnpassning idag.. MEn frisk luft behöver vi båda iaf!! Nä puss påe r


Förresten.. bullarna va super goda.. mmm smaskens.. hehe

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards