Alla inlägg den 3 december 2009

Av Jenny - 3 december 2009 22:00

och det är typ error i min skalle. Men dagen avslutades iaf med träning och en seen middag hos svärfar!


Nu ska jag gå och sova och dagen imorn blir bättre än idag. För vi ska ju faktiskt till göteborg.. jeho.

Av Jenny - 3 december 2009 08:05

en sorts tiger, tror jag det är. Av mormor den är liksom platt i kroppen. men den funkar bra som stödnär han sitter upp. Men idag hittade han den. och började snacka med den. Jag filmade så klart och ni ska få se.


MEn precis när jag sluta filma började han bli rolig haha.


Han fortsatte. Sen ramlade han bakåt och vet ni vad. ooo va duktig han är.. Han tog sig upp själv och nu sitter han och snackar ännu mer med sin tiger..

Så mormor Lisa, det va en bra present det där..

Av Jenny - 3 december 2009 06:45

trodde det här skulle bli en bra dag, då jag faktiskt sov helt suveränt i soffan med mina öronproppar. Tack för alla råd om öronproppar!!! Fast de va lite jobbiga.. vet inteom de va för små eller för stora men de åkte ut hela tiden så till slut fick jag pressa in de i mina öron. Så idag har jag lite ont. haha.. Men sov gjorde jag iaf..


Men iaf vaknade upp klockan sex rätt pigg och trodde jag skulle vara glad resten av dagen. MEn så kollar jag min mobil och där har jag fått ett mess av min vän.


Fan säger jag. Fan att vissa måste ha sån jävla otur. Jag blir så jävla ledsen!!! Varför kan inte det gå bra ngn gång bara.. VARFÖR? Folk går runt och mår dåligt över små saker och saker som egentligen inte har ngn betydelse.. Livet har betydelse, barn har betydelse, familjen har betydelse..


När ens barn är så sjukt att det måste ligga inne av olika anledningar Då tycker jag att man kan gå runt och må dåligt och vara ledsen. Men de här föräldrarna är ändå så starka. De är glada, pigga och positiva iaf va gäller de själva och deras barn.


Om de är så starka och inte går under efter det här. Hur kan då andra må så dåligt över skit saker??

Vi tänker på er.. FAn fan fan!!!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards