Alla inlägg den 31 december 2009

Av Jenny - 31 december 2009 17:57

framkomna till Flen o det är hur härligt som helst. Jag tog mig träning innan det bidde, axlar, triceps mage och cardio. Det kändes super kan jag tala om och gick super!

Tog mig en förtjänad dusch efteråt medan jag fick vänta på Melvin och Jonas. Men nu är vi äntligen framme jag håller på o bakar min kladdkaka.


Men gott nytt igen på er så hörs vi

Av Jenny - 31 december 2009 09:58

o önska er alla ett gott nytt år. Hoppas ni får en underbar dag och kväll. Jag själv ska dra mig mot gymet snart. vila med pappan gick absolut inte. Bara för Melvin ligger o snackar lite så säger Jonas.. han vill inte sova. Eh oki.. han har sovit denna tid i åtta månader.. alltså hela hans liv.. o just nu när DU ska lägga han så vill han inte.. Antingen är du lat o orkar inte ta tag i skiten eller så vill du sova själv.


Så gissa vem som fick göra så odågan till slut somnade. Jo jag.. jag som hade massa annat för mig. Men men.. Lack.. ja det blir man fan. kallad för tjurkärring.. mm lite kan jag ju säga!! Men vem fan blir inte sur över att alltid få ta allt jobbiga.


Nu ska jag iaf dra till gymet. packa väskan åt melvin för natten. Ja det får Jonas stå för.. så jessica vi ser va som fattas o inte. Självklart har jag lagt fram saker lite där o här för att han ska förstå att det ska me. Men vi får se va som händer. haha..


Nä frukost för mig sen måste måste jag dra.


Efterrätten blir nog kladdkaka med daimgrädde då det lät kladdigast.. va tror du jessica


MEn GOTT NYTT

Av Jenny - 31 december 2009 08:35

att baka bröd så här på morran här borta i beckomberga. Vi hade inge bröd o jag ska ju ha frukost innan träning. Mmm ni läste rätt jag ska få komma iväg till gymet idag. Fan va härligt säger jag bara!!! Brödet är väl klart om en timma så då blir det att vräka i sig för att sen sticka.


Melvin får vara hemma med sin sjuka far. Jag tycker synd om han att han är sjuk men när han ligger o åmar sig istället för att proppa i sig alvedon blir det lite jobbigt bara! haha. Melvin har precis ätit sin frukost efter en bra natt.Idag ska han faktiskt få yogurt och banan till mellanmål.. Får se hur det blir med hans mage. MEn när han va hos gudmor sin hade hon tydligen gett han yogurt och det hade gått hur bra som helst sen på natten.. mm sofie jag vet. haha..


Nä nu ska jag göra i ordning här för snart ska odågan lägga sig o vila med farsan sin! puss på er

Av Jenny - 31 december 2009 07:56

Ja nu ska jag försöka mig på det där med att tävla igen. Jag vinner ju aldrig men fy skam den som ger sig. Nu tävlar jag om en fin pall som jag tänkt skriva Melvin på

 

Tävlar gör jag inne på kidzine om pallen som man kan hitta inne på bondeofsweden. Tävlingen pågår till den 31/12 kl 24.00


Wish me goodluck.. puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards