Alla inlägg den 6 december 2009

Av Jenny - 6 december 2009 23:46

ni läsa imorn. Nu ska jag skriva lite om min och Jonas vanliga tur...... Först och främst.. våran nyya bil gick sönder i göteborg, vi fick alltså ringa ford assistans och de kom och hämtade våran fina fina bil. Vi fick en ny bil så vi kunde ta oss hem från göteborg. Eftersom göteborg är en äcklig stad när det kommer till vissa saker. Typ som att ha affärer öppna..


De hade alltså inte ngn verkstad öppen som kunde kolla upp felet. Så forden stannade i göteborg. MEn vi började köra mot sthlm.. Låång väg är det när det är en full bil plus en liten bebis som inte är riktigt nöjd precis hela tiden!!


Men vi åkte.. o herregud va vi åkte. Vi kom till sthlm och blev bjudna på middag hos svärfar. Vi åt och pratade. SEn ville vi fan hem, vi va trötta och Melvin låg o sov!


Är det ngn som kan gissa sig till vad som hände oss... Jo Vi börjar åka så ringer min mobil. Så hade jonas glömt sin mobil och plånbok hos pappan sin. Men då kommer jonas även på..


"Jenny, har du hemma nycklarna?" Eh... hm nej det tror jag inte.. Våra nycklar ligger alltså i äckliga göteborg i våran äckliga bil o skramlar.. hahah haha just nu sitter jag och skrattar åt det för det är fan komiskt!


Både jag och Jonas är fan riktigt lugna och faktiskt glada ändå. Vi har suttit en stund utanför porten i bilen och väntat.. vi har väntat på låssmeden som kom för att förstöra våran dörr.. sen laga och sen.. ja ta massa pengar. Det är ju tur att Jonas har det jobb han har.. för vi får tydligen rabatt!!! Jeho. lite tur i oturen iaf..


MEn denna resa till göteborg bidde lite dyr.. just det. bilen.. ja efter den blivit lagad.. tror ni den kommer till sthlm?? NEJ vi få råka dit. hm.. Betald resa dit men hem får vi stå för själva.. ja sånt är livet här borta i beckomberga.. MEn vi sa det till varandra i bilen, vi ska fan vara glada att vi har varandra och att vi har en underbar son.. så vi är fan lite glada ändå..


Som ni märker är jag ju hemma nu..... ska sova.. sen får vi se va jag orkar med imorn. men historien om göteborg ska ni oxå få.. hm. hahaha. kram på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards