Alla inlägg den 11 december 2009

Av Jenny - 11 december 2009 21:00

vilken kväll. Melvin har t o m hållt sig vaken tills nu!!! Utan att vara grinig han har mest skrattat. Vi åkte nämligen till Kista hela familjen efter att Jonas kom hem från jobbet. Butiksbiträdena va helt förundrade över hur jävla glad Melvin va precis hela tiden. skratta, prata och dreglade!! Han va helt jävla underbar. O han är verkligen med så fort det går ngn förbi så följer han människan tills den inte syns längre.


Vi har shoppat hur mcyket som helst idag.. men fan jag hittade ingenting.. eller jag letade inte då jag vet vad jag vill ha!! De där replay skorna.. Till Melvin hitta vi massa fint inne på polarn och pyret. Jonas valde varenda plagg där inne. Sen gick vi vidare in på kappahl då faktiskt de har 25% rabatt på hela ditt köp.. Gäller alla och till den 13.. så passa på. Där hittade vi en sån jävla tuff skjorta och ett par jeans!!


SEn fortsatte jag till hm då Melvin behöver lite mjukis byxor för alla hans är väldigt korta soms agt. Så jag köpte två par mjukisar och en bas body bara. SEn fortsatte vi våra steg in till nya Gstar inne i kista.. Han som är delägare gillar våran familj kan jag tala om då han känner igen oss från Nacka forum. Men där inne hittade Jonas en sån jävla snygg skjorta han med shit va snygg den va. Sen så köpte han även ett par jeans!


Vi har fått in lite extra så vi köpte deras julklappar idag. Bilder lovar jag att lägga ut denna gång men imorn!! eller kanske snart haha får se va som händer. Men bilder ska ni få iaf.. 


PUSS och kram


Oki bildern akommer nu.

    sen kommer en bild nu på en mössa som jonas bara testade på Melvin inne på polarn.. Det va inte meningen att han skulle ha den. Men Melvin blev så glad och började skratta högt och roligt så  t o m hon i kassan lyfte upp blicken.. Så alltså valde Melvin denna jul mössa alldeles ensam!

 

Av Jenny - 11 december 2009 15:56

va trött jag är. Jag gick hemifrån ca halv tio va väl på gymet lite innan elva. Då fick Melvin sin mat, jag började träna halv tolv.. Körde rygg och triceps.


Sen för första gången som han varit på barnpassningen ropade de. "kan Melvins mamma komma till barnpassningen" JAg hörde faktiskt inte att de ropade på mig jag satt och stretcha. MEn jag gick upp ändå.. mamma känslor ni vet. JAg fråga om de ropat men ingen visste nåt..Men sen kom det fram att de hade ropat. Men inte för Melvin va ledsen, för han är tydligen aldrig ledsen där. Nej utan för att han hade skitit ner sig. ahahah fy fan va han hade skitit då. Men jag hann mitt iaf. Sen tog vi promenaden hem.


Nu är jag skit trött har väl vilat en timma ungefär med odågan. HAn ligger fortfarande och sover så jag ska passa på att duscha.. Jag har ju fan discomurra hahahah.. Jaja ja svamlar..


När jag är klar ska vi ta en sväng och shoppa lite nya kläder till MElvin för han har vuxit ur alla sina byxor. kram kram

Av Jenny - 11 december 2009 08:33

fy fan va veckorna går fort! Alldeles för inte så länge sen va jag gravid, jag fick mig min Melvin o nu helt plötsligt är han hur jävla stor som helst. Inatt sov jag på soffan då vi gick och la oss så jävla sent. Så jag kände att jag behövde sova ostört så jag orkade med min träning idag! JAg sov.. oo va jag sov skönt. Sen hör jag det. Melvin gallskriker herregud va han skriker. Han slutar inte heller. Så jag gick in i sovrummet kl 5 på morran. Han låg i sängen med Jonas.. jonas han va trött o bara låg där. Så jag la mig bredvid min odåga och klappa han lite på magen, han somnade om direkt!!! Hm det behövs så lite.. men killar ni är fan trötta av er. SEn gick jag tillbaka till soffan och sov till kvart över sju.. Fy fan va härligt kan jag tala om!!


Nu har vi båda ätit våran frukost jag ska klä på mig för att sen dra ut. Melvin lär sig inte saker så fort har vi ju upptäckt. Magen är inte något han vill ligga på i många minuter. Så ta sig framåt på magen är nog något han intekommer göra. Han kommer nog göra som jag.. hasa sig fram på rumpan!!! Men det gör inte nåt bara han kommer fram haha. Han sitter och står hellre än att ligga på mage eller rygg.


Sen står det på internet att han ska börja vara intresserad av klossar och att lägga saker i hinkar.. hm. jaså det ska han. hahahaha han biter och smakar på allt.. han är inte intresserad av sånt där..


Hans nappflaska.. han har inte riktigt förstått hur man ska göra med den förutom att gapa stort när mamma håller i den.. haha ja så långt har han fattat. Så när jag har hållt den framför han för att få han ta den. Så har hansuttit där och gapat stort och inte fattat nåt!! Han har inte riktigt den förmågan att ha armarna framför kroppen utan har haft de på sidorna! Men häromdagen har han börjar intresserat sig för att iaf försöka hålla i flaskan. Det ser hur jävla roligt ut som helst. För han tar den med båda händerna och liksom rullar den i sina händer. Så vi tränar varje dag.. Han har inte börjat försöka ta den till munnen än.. Men vi är på god väg.

 


HAn är ju hur underbar som helst min odåga!!! Fan va jag saknar min egna mobil för bilderna med den här blir äckligt värdelösa!


Nä nu blir det påklädning för hela slanten.. Puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards