Alla inlägg den 8 december 2009

Av Jenny - 8 december 2009 20:34

va tråkigt jag har!!! Alltså skit tråkigt. Inge skoj på internet hittar jag heller mitt msn fungerar inte så jag kan inte prata med folk heller.


Nej så tråkigt har jag. Ugly betty är inte riktigt en serie jag tycker om att titta på!!! Jag väntar ju på desperata. Jonas ville gärna gå och träna efter han jobbat o självklart får han göra det. Tråkigt bara att hanska jobba imorn me. Men det är bara att ta. för jag har ju önskat mig en power plate.. hehe!!


Nej jag har fan tråkigt. Borde ta mig något att äta men är inte sugen på något vi har här hemma.. VArför är det alltid så.. man har massa skit hemma men så är man sugen på nåt som bara finns i affären. Det ärju inte riktigt så att jag kan gå iväg då Melvin ligger och sover. Nej jag får snällt vänta på att Jonas kommer hem!


Imorn blir det väl träning för min del sen har jag inte så mycket planer.. jo sitta här precis som alla andra dagar... ojda nu börjar jag även bli bitter haha..


Jaja sånt är livet.. vi hörs imorn eller kanske senare idag..

Av Jenny - 8 december 2009 19:29

fått sig sitt bad så satte vi i soffan för lite mys. Men som den Jenny jag är så måste jag.. även om vi myser ha lite skoj!!!

Man märker här att jag typ tvingar han att ha skoj.. haha sen på slutet så låter det som han låtsas skrattar för att göra mig nöjd..



Märks det att jag är uttråkad eller!! Ja, jonas är iväg och jobbar ikväll. Jag tyckte det skulle bli skönt att få vara ensam.. men det va fan tråkigt o så är jag ju faktiskt inte helt ensam! Nu ligger iaf han och sover så sött i sin säng. Jag försökte hålla han vaken lite längre än till halv sju.. o det gick i en timma. Sen blev han trötter! O jag tror han blev för trött eftersom han inte fick ngn ro där inne i sängen utan bara låg och rörde på sig.. MEn det räckte att jag höll han i handen i kanske en minut så decka han..

NU ska jag njuta av min ensamhet o sen ska jag titta på desperata.. Vem vet imorn kanske t o m jag är rolig i bloggen och ni får er ett skratt.

Av Jenny - 8 december 2009 18:56

här borta i beckomberga jag och odågan!Eller han står för humorn och jag skrattar..




Som sagt han har börjat snacka lite annorlunda nu och jag förstår inte ett jota av vad han säger!

Av Jenny - 8 december 2009 17:51

blev först en promenad på 5 km .. tog bussen sista vägen. Sen blev det bröst och bicep, superset mellan varje övning. Efteråt blev det cardio i 20 minuter för att sen ta mig en promenad på 4 km.


sköönt  att ha det gjort. MEn fan jag har inte den där känslan jag brukar ha när jag tränar.. Men den kommer säkert snart tillbaka..

Av Jenny - 8 december 2009 17:45

mm nu ska ni få höra. Idag fick Melvin min mat till middag. Jag gjorde pasta med köttfärs. Men jag tog ju förstås ut lite innan jag kryddade. Mixade liten stund i mixern, inte så det blev pure för det va fortfarande "mat" liksom. Han åt.. såg lite konstig ut eftersom det va första gången han inte fick bebis mat. Men han åt, gjorde grimaser och åt igen. Tyckte det va gott.


Hm men jag tror fan att det blev lite fö rmycket klumpar i maten då han började hosta och blev alldeles röd i ansiktet. Usch va han hostade.. hade alltså satt något i halsen!


Så jag tänkte ge han lite vatten, precis när jag lutar mig fram och ska ge han vatten får han en konstig min i ansiktet och ut flyger det. Typ varenda tugga han stoppat i sig flyger ut som en fontän. Rakt på mig. .Inte  bara spya.. utan en fontän.. sånt man bara ser på america home video ni vet. Det såg ut som han skulle börja gråta efteråt eftersom det va jobbigt för han.


Men han kolla upp på mig och började skratta!! haha jävla unge. Ja då skulle jag ta ur han ur stolen och tvätta av oss båda två.. då kom det en fontän till!!!


Så det där med att hanska äta våran mat nu, tänker jag vänta lite med, va ni folk där ute än säger. Jag ska låta han börja med 8 månaders burkarna innan som faktiskt är lite klumpa i så han lär sig. Stackars min Melvin


Nu sitter vi på golvet och leker lite granna, han snackar för fullt här bredvid mig.. Vete fan va han säger men det är säkert inte så jätte viktigt!! puss puss

Av Jenny - 8 december 2009 08:51

alla glada.. Ojda idag gick vi visst upp lite efter kl åtta här borta i beckomberga. Hur jävla skönt som helst!


Melvin vaknade inte försn kl halv sex och drack sin lilla välling sen sov vi till åtta!! jeho.. Jonas säger att det beror på att jag kör vanlig välling nu och inte kvällsvällingen. Men vill ni veta va jag tror att det beror på. Jo för i två dagar nu har Melvin fått somna lite runt halv nio på kvällen istället för halv sju!!


Haha va tror ni där ute.. Anledningen till att han fått somna senare är för att vi varit borta på besök. Hade vi varit hemma hade det varit helt omöjligt att ha han vaken så länge utan skrik och gråt! Han gillar folk helt enkelt och vill vara med överallt när det är massa människor omkring oss!!


Nu ska vi äta frukost sen ska jag ta mig mot balance för lite träning. Får se va jag kör för nåt idag, bara jag går dit känns det som just nu. För jag har tappat det lite.. Lovisa du får ta och komma hit o peppa mig igen haha!! Nej då.. jag älskar att träna men vissa dagar är jag lite trött på styrka! Men då är det bra att det finns hur mycket olika cardio maskiner som helst där borta på balance!!!


Jaja puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards