Alla inlägg den 27 december 2009

Av Jenny - 27 december 2009 21:43

vara uppe och se klart filmen så jag ligger i sängen nu o ska försöka sova om en stund! Just det. idag körde jag mina små klena ben inne på gymet och 20 minuter cardio. Jonas tyckte jag va duktig o körde på ordentligt.. ja sa jag.. Jag brukar göra det..!!! hihi.. men det va skönt att få lite bekräftelse kan jag tala om. JAg behöver rätt mycket sånt mohaha.. usch va jag svamlar.. men det är för att jag är så jävla trött!


Imorn ska jag försöka ta mig en morron promenad efter Melvins frukost.. han får stanna hemma med farmor. Sen när han sover sin förmiddags lur tänkte jag ta mig ett träningspass med hon bruttar.. vilket det blir får vi se imorn!


Vet ni en sak där ute.. alltså folk undrar hur man kan blogga o skriva om sitt liv. MEn fan man skriver ju inte de värsta innersta sakerna, de mest personliga sakerna. Man håller ju självklart undan sånt som ingen annan än en själv o familjen har med att göra! O blogga för mig.. ja jag kan säga så här det räddade mig när jag va gravid. Då jag va så jävla sjuk o dålig o bara låg här hemma i sängen! Det är ett sätt att få skriva av sig o tycker andra att det är intressant läsning är det väl bara skoj! JAg är en rätt öppen person o skäms inte över mycket iaf.. haha.. Så börja blogga.. det är faktiskt skoj. o Det är jävligt roligt när man får feedback.. kommentarer!!


Nä nu måste jag sova lite för att orka med dagen imorn. Jag ska ju vara här hemma ensam med både odågan och hans farmor. hur det ska gå.. ja det återstår att se.. haha.. Men de här dagarna nu sm Jonas har varit ledig har varit helt jävla underbara kan jag tala om. Oavsett om jag fått mina små aggressions ryck emellanåt!! Men det ärju oftast för jag inte får som jag vill mohahaha


En sista sak. Det finns en person där ute.. ja du vet vem du är. Du är helt underbar o allt kommer gå din väg om du bara har lite lite mer tålamod!! puss

Av Jenny - 27 december 2009 19:58

igen!! fAn va det blir mycket åkandes när det är jul helg. Inte en lugn stund kan jag tala om. MElvin ja han trivs ju hur mycket som helst med all uppmärksamhet han får!! Men vissa som ska hålla är inte riktigt haj på det där o kan liksom inte hålla ungen stilla. Utan det ska petas, hoppas eller röras på hela tiden. Det går inte att bara sitta still iknät.. Det är inte svårt.. det blir bara stressigare för Melvin när det är så. Om han är hos ngn som inte ritigt känner sig bekväm med det alltså! Bekväm är man ju absolut inte när man inte kan sitta stilla själv o bara låta bebis leka i famnen. Som mamma blir jag rätt överbeskyddande då och tycker det är jävligt jobbigt!!


Men men.. nu är vi som sagt hemma.. har ätit lite thai mat så här på kvällskvisten. Både Jonas och svärmor har  inte direkt lärt sig att tugga med stängd mun så det låter om de båda när de äter. O jag som kan bli lite lätt äcklad av såna saker.. blev mätt fort kan jag tala om!! haha. Ja men fan jag hatar när man smackar usch!!


Vi blev bjudna på lunch idag hos svärfar. Jag tycker lite synd om han. Han får stå i hela tiden och ställa upp. Han har besök hela tiden, inte en lugn stund får han!! Såjag tycker lite synd om han att han liksom inte ritkigt får vara ensam! Även imorn ska han hålla middag för oss.. då är det inte ritkigt han som velat det utan det bidde bara så.. Jag sa åt han att han får säga till om det blir för mycket. Men det gick bra. EN dag till haha.. sen ska han få vara ifred iaf från oss.. !! 


Jessica och Erik kom förbi idag till svärfar för att hälsa på lite granna innan de skulle på kryssnin. ja just .. de ska på kryssning o ha hur mycket mys som helst. Det är de värda kan jag tala om!! SOV UT!! Nä nu ska vi titta film o mysa lite! puss puss

Av Jenny - 27 december 2009 13:53

Ursäkta röran. Men nu är vi 3 vuxna och en bebis borta i beckomberga. Det blir rörigt, trångt och lite lite irreterande ibland..

Moster Linda köper såna bra saker. Denna leksak tycker han om massa. Tråkigt bara att den inte fastnar så bra med sugproppen.

Marlon vill gärna hålla sin Melvin i knät. Men efter några sekunder är det inte roligt längre

Då ska han bort. fort oxå.. haha..

Moster linda va i sitt essä!!!! haha ja visst är hon vacker!!

Melvin fick en egen bok av mormor men skulle helst av allt vilja ha den Marlon hade. Han fick den och Marlon tog den. JA då skulle Melvin ha tillbaka den!! hehe. han vet va han vill mitt hjärta

Här ligger Marlon och vill gärna sprattla och låta som Melvin.. han va sååå söt.. hehe

Roligt att vara med mormor Lisa och kusin Marlon!! Odågan vill gärna dra undan stolen för marlon mohahaha-

Till sist hemma. Då va han inte lika glad..

  

  

Av Jenny - 27 december 2009 08:50

haha Sofie här i bloggen, du borde bli komiker!! hehe! Idag är det som sagt söndag. Jag skulle få sova ut imorse. men det är konstigt det där. När Jag har odågan på morran så är han glad hela tiden. Jag ger han frukost innan han hinner bli jätte hungrig.

MEN när jag ska få sova så lyckas han alltid börja skrika till slut så jag ändå vaknar upp.. mm det är konstigt det där1! men men nu är jag uppe snart blir det frukost. För jag ska till gymet och köra mina klena ben nämligen. Hatar att köra ben men det ärsom sagt ett måste om man inte ska se ut som en kyckling!!


Melvin fick en gåvagn av sin morfar igår som han har använt här i morse. Han va hur duktig som helst. antingen tippar han raklång baklänges.. eller så puttar han fram vagnen och sätter sig platt på rumpan. MEn tar vi bort den från han så skriker han!!


JAg ska lägga ut bilder lite senare.. jag har nämligen använt kameran jeho. haha.


Gårdagen va lååång kan jag tala om. Först började vi med träning.. jag körde ryggen. sen for vi mot nacka forum för lite shopping men det va så jävla mycket folk så vi blev klara fort! Sen åkte vi mot gustavsberg för att hälsa på Melvins morfar o det va hur mycket folk som helst där så Melvin ja han trivdes kan jag tala om. Han va i sitt essä o mös hur mycket som helst!!


Sen åkte vi vidare ännu en gång mot mina gamla trakter, tyresö för en middag med familjen rödfräs o min mamma. Marlon ville leka bebis som Melvin på golvet o låg där o sprattla haha.. Jag har kort även från igår i kameran så snart får ni er en bildbomb. Dagen va hur hur bra som helst. o hoppas på ännu en bra dag idag!!


Nu ska jag äta frukost... puss puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards