Alla inlägg den 7 december 2009

Av Jenny - 7 december 2009 21:23

vara så trött som jag är hela jävla tiden. Ögonen svider varje kväll, jag tror min energi börjar dala fy fan! Oki jag är pigg och glad på dagarna men är jag uppe till längre än kl nio blir jag hemsk.. Det är då jag går här hasande med axlarna framför kroppen haha.


Dagens träning, jag gick och tog buss till balance där jag körde 35 minuters cardio, även lite intervaller faktiskt och det kändes fan skönt att svettas. Jag hade inte ngn lust att köra styrka idag. För jag kom en lite dålig tid då Melvin skulle äta efter lite mindre än en timma. och jag ville duscha efter träningen. Det blir ju så att man får anpassa tränings tiderna efter sin bebis så man slipper springa in där i barnpassningen stupi kvarten.


JAg brukar ju köra vi elva tiden för då sover han på vägen dit och äter när vi är framme. Men kl elva i morse.. ja då låg jag och odågan och sov våran skönhetssömn.. mmysigt!!


Så här på kvällen har vi varit på middag hos våran vänner Adde, Cicci och Wille. Det va super trevligt men vi fick avsluta kvällen rätt tidigt då Melvin inte kom till ro för att somna utan bara va ledsen. Nu sitter jag här i soffan..


Jonas står i köket och fixar med disken och frågar.. bor du i datan eller?? Så fort du kommer hem springer du till datorn.. Fan jag gör nog det och måste sluta upp med det o ha lite kvalitets tid med min Jonas!!


Nä puss på er då



Av Jenny - 7 december 2009 13:09

va en av de tävlande och hon va hur jävla fin som helst. Jag är stolt över henne som ställde sig där. Jag är fan själv lite sugen men vi får se hur det blir med den saken. Då måste jag ha mig en bra coach.. för jag har inte den bästa karaktären!!


MEn iaf Emily du va super fin o jag är stolt över dig. hoppas Godiset smakade tjejen.


  Bild lånad från Emilys blogg!


Se hur fin hon är tjejen..


Efter tävlingarna drog vi oss alla hemåt för att göra oss fin fina för en middag ute på stan. Vi va fyra par som hade bokat bord på joe parellis på avenyn! Maten va så där .. men sällskapet va toppen. Trevlig kväll.


Farbror Fredrik va ju i göteborg oxå.. tyvärr så va bordet vi bokat redan fullt så det fick inte plats nå mer för han tänkte om han skulle äta med oss allihop, då tjejen han bodde hos skulle jobba tidigt på morran.


MEn när vi kom fram så hade han fixat det så han satt där och väntade på oss som en överraskning! Trångt blev det men plats fick vi allihop.


JAg fick sitta med min Emily såklart.. hehe..  kram kram

Av Jenny - 7 december 2009 13:03

va himla skoj att åka och hälsa på kan jag tala om! Vi va full bil. Det va jag, kurre, min moster marita, Jonas och såklart allas våran finaste Melvin. Kurre, ja hon fick skavsår i öronen då jag och min moster pratar typ lika mycket. Men jag tror fan du är snäppet värre Marita! Jonas han är ju redan van med familjen olsson så han har börjat uppskatta vårat skitsnack och tycker det är rätt skoj .. Ja kurre tyckte väl oxå det .. men hon somnade ifrån oss där en stund på vägen ner!


Jag försökte göra mitt bästa för att hålla henne vaken men det gick inte. Hungriga och kissnödiga blev vi så vi tog bilen mot en MAX(hamburgare på svenska) för att äta och gå på toa. Melvin va duktig hela resan ner, och satt där snällt i sin bilstol.


Vi kom fram till mamman min och hade en trevlig kväll. Fredag kvällen sov jag och Jonas med Melvin och självklart skulle han vakna 5.20 då.. mm alltid när jag ska hitt på nåt dagen efter vill han ha tidiga mornar. Men vi låg i sängen till sju och han va hur nöjd som helst med det. SEn kom Addis och hennes Lee på frukost. Mamman min gjorde hotell frukost åt oss allihop.


Marita låg och sov, Jonas försökte väcka henne men utan att lyckas. Sen lämnade vi odågan hos mormor och gammelmoster o vi tog oss in mot staden för att gå och se på muskler.


Det va hur skoj som helst.. och faktsitk skönt att gå utan Melvin vi kunde bara bry oss om oss själva! MEN hahaha så hände ju det med bilen .. så jonas va väl iväg ca två timmar för att fixa med det. stackarn.. jag erbjöd mig att följa med men lack som han va ville han vara ensam!! mohhaah.. Sen kom han tillbaka.. ja då hade han tappat biljetten.. alltså snacka om oturs dag. Men det lyckades till slut och vi satt där och kollade klart på tävlingarna!!


VI hade en jätte bra dag till slut och trots allt jävla skit. Jag träffade lite gamla vänner från tiden jag bodde i göteborg och det är alltid uppskattat! Tyvärr fick jag inte träffa min Sofie denna gång men det komme rfler gånger.. får vi hoppas.. DEt börjar bli lite glest mellan gångerna nu. Men det får vi ordna!!


tack och hej

Av Jenny - 7 december 2009 08:45

sig en ny mössa av sin mormor. Om vi kommer använda den?? Hm jag har inte riktigt bestämt mig än.. jag är inte så mycket för det där putti nuttiga.. hehe..


  Hon hade tydligen köpt en som skulle vara lite för stor.. hm .. jag tycker den sitter perfekt. haha. Melvin har lite stort huve..


Just det, är det ingen annan som har märkt att man nu för tiden kan ladda upp hur jävla mycket bilder som helst här på blogg platsen???

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards