Alla inlägg den 14 december 2009

Av Jenny - 14 december 2009 21:34

vad problemet är!!!?? Melvin somnar som han ska.. men sover han så jävla oroligt och vaknar upp flera gånger o är ledsen. Hur ledsen som helst. Nu har det varit så i några dagar o det börjar bli lite frustrerande!!!


Till slut blir jag så trött på skiten att jag lägger han i vår säng för att underlätta för mig själv. Men det blir det ju aldrig bra av i slut ändan tyvärr!!! Nu har han hållt på sen kl 19 ikväll. O jag fick gå in en gång efter jag lagt han i våran säng. Nu sover han äntligen ordentligt. Hoppas ja giaf!! MEn fan har han ont?? Är han orolig? Stressad?? VAD?? Jag märker att på kvällarna blir hans rosslighet värre än på dagarna. Han har ju varit rosslig sen han va 8 veckor då han blev förkyld för första gången. Men nu har den blivit värre, iaf på kvällarna.


Han har liksom svårt att få luft från näsan när han ska sova så jag tror det är det. MEn det hjälper inte med nässpray eller näsfridan eftersom det sitter så långt ner. Jaja vi får se vad som händer. Imorn är det jag som ringer gamla barnläkarn som vi haft förut som bara gav oss massa test mediciner hela tiden. Hon ska fan ge oss en remiss så han får röntga bröst och mage!!! För jag tycker så jävla synd om han. Eftersom han verkligen inte får rå att somna in ordentligt!! Men han är ändå så jävla trött!!


Jaja vi får hoppas nu att han ligger och sover!! Annars får jag gå in och kramas med han. Nu kom Jonas hem med en låda clementiner.. jeho.. de är så goda


Av Jenny - 14 december 2009 15:38

det va att få vila. Både jag och odågan behövde nog det. Måndagar är inte riktigt våra dagar. Då hamnar man oftast i soffan o bara slappar. Två timmar sov vi. Så nu vankas det lite mellan mål. Som ni förstår blir det inte nå gym idag. Jag har inte ngn lust helt enkelt FAST jag ska ut på en till runda i friska luften. Idag har jag t o m Joggat en bit.. hääärligt kändes det även fast det sved i lungorna haha!!


Jag ska ta mig mot spånga idag för jag har besällt lite roliga saker från..... mohah det ni. .Men iaf det kom idag så jag ska dit och hämta skiten!!!


Jag har tyvärr hittat det här att man kan shoppa på nätet. .ojda!!!! Nä nu ska jag sätta igång här hemma så vi kmmer ngn vart. Vi ska även hämta en bebis pulka av moster Linda snart så Melvin kan börja åka lite pulka.. Jag tror han komer att älska det!!


Sen måste jag få berätta en sak till idag åt Melvin sin första smörgås!! Oooo han verkligen tog en tugga, tuggade med sina två och en halv tänder sen svalde och ville ha mer. Den va ju absolut inte stor men ooo va skoj säger jag. Mat till barn är så viktigt. RUTINER är nr ett för barn även när det gäller mat. Så jag är lycklig att han börjar tycka om skiten Han va ju lite gnällig i början med själva matburkarna om det inte va frukt. Men nu gapar han så stort så.. Duktiga odåga!!


Nä nu skajag sticka puss på er

Av Jenny - 14 december 2009 11:11

är ni som vågar stå för att ni är mina vänner! Är ni som inte blir avundsjuka när jag träffar mina andra vänner eller träffar nya vänner! Är ni som blir glad för min skull när det går bra för mig! Är ni som stöttar mig när det är tufft men även säger ärligt till mig när jag gör fel!


Är ni som kan umgås med mig FAST jaghar andra vänner! Är ni som tycker det är roligt för min skull att jag kan träna nu efter mycket jobbig graviditet!!!


Ni som känner så här ni är mina vänner. Men är det endast en sak som går bort här hos er .. Ja bara en sak så är ni inte mina vänner!!!

Av Jenny - 14 december 2009 11:05

snö!! Jag tycker det är så mysigt när det snöar och det får stanna kvar.. en liten stund iaf haha! Idag på morron promenaden så började det. O när vi va hemma va det vitt överallt. Vi stod utanför porten lite så Melvin fick se snöfallen!!


Härligt. Idag blir det lunch här hemma sen drar vi iväg mot gymet där jag ska köra hm ja jag vet inte riktigt än!!

   

Av Jenny - 14 december 2009 08:14

här borta i beckomberga är vi jävligt trötta kan jag tala om. Melvin har legat och gruffat, vridit, puffat, sparkat och faktiskt pratat i sömnen sen kl 2 i natt. Jag kan absolut inte sova då hur många öronproppar jag än har i öronen. Jonas ja han sover som en stock. Han låg t o m på odågans ena arm idag så jag fick putta bort han.. PUTTA med stora bokstäver då han inte vaknar av en liten puff... mm så har jag det här borta.. Jag har med två sov stockar at göra haha..


Men när de väl sover så låter de båda två.... mm båda två!!!! Fan när vi flyttar sen när vi ngn gång i detta årtionde hittar oss en lägenhet så ska fan jag ha ett eget rum. haha!!


Melvin vaknade väl runt sju tiden men vi låg faktistk i sängen till åtta. Så nu sitter vi i soffan och titar på the voice för att snart inta våran frukost. Jag är så jävla trött så jag får se hur det blir med träningen idag. Antingen så tar jag mig bara en morron promenad nu på morran för att sen vila lite äta lunch och SEN gå och träna!!! Denna vecka blir det början på min nya träning o denna vecka börjar med lite lätt styrka men med pulsupphöjning!!!



Vem vet kanske blir lunchen jag ska äta idag, med Cattur och Tristur.. vem vet vem vet!! Nä nu lägger jag ner det här o går o gör frukost åt min finaste Melvin..

Jag måste bara säga detta.. idag fick jag min första kram av min finaste odåga.. en kram!!! ooo man blir ju alldeles varm.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards