Alla inlägg den 29 december 2009

Av Jenny - 29 december 2009 22:39

lägga mig men jag kan inte riktigt slita mig från datan!! Jag letar lägenhet, jag spelar på king. Ja jag surfar lite grann helt enkelt!


Middagen och efterrätten blev super, alla blev mätta och nöjda! Det är mysigt med stor familj tycker jag. För det är härligt att träffas och umgås ibland. ja denna vecka har det blivit lite för mycket av det goda. Men det är ju bara julafton en gång om året så vi får helt enkelt stå ut!! Men nu är alla hemma hos sig själva o snart är det rutiner på kartan igen. Jag älskar rutiner. För det innebär träning för min del haha..


Det blev inte ngn träning eller promenad för mig idag. Men lika glad är jag för det!! Imorn ska jag iaf till frissan o bättra på färgen i håret, det börjar se lite ofärgat ut nämligen. Noppa mina ögonbryn ska hon få göra oxå för det är något jag inte kan göra själv överhuvudtaget!! De blir katastrof kan jag tala om för er där ute.. mm tala om catta haha!! Catta sa åt mig idag att jag ofta säger. Det kan jag tala om! Ja det är väl mitt tics kanske.. hehe..


Nä nu ska jag gå och lägga mig med resten av familjen som faktiskt redan sover!! puss på er.


Imorn ska jag kanske träffa en av mina närmaste vänner, en person som jag alltid har kunnat lita på!!!! förutom när han ja blivit toffel. haha

Av Jenny - 29 december 2009 20:13

middag här borta i beckomberga. Jag tyckte att farfar skulle få slippa laga mat och diska idag så jag bjöd hit allihopa på middag istället. Kyckling och dumlekakor blir det mmm smaskens.. haha kanske inte båda tillsammans men dumlekakorna är till efterrätt!!


Nä nu ska jag hosta lite vi hörs. puss puss

Av Jenny - 29 december 2009 14:16

att äntligen inte ha gäster kvar här hemma. MEN jag är fan rastlös ändå. Vi ska ändå ta det lugnt idag då det blivit så mycket åkande denna helg. Jag hade tänkt att baka och städa idag men vi får se hur det går med den biten då jag inte har det jag behöver till bakningen här hemma!


Ja jag kan gå till affären men just för tillfället sover Melvin, han skrek sig till sömns. Jag skulle ju försöka hålla han vaken till nästa måltid haha men det gick inte sörrni!! Så han blev övertrött och arg på mamman sin. Vissa stunder lät han verkligen arg så jag kunde inte låta bli att skratta!!


Sen skratta även han, skrek, skratta. mm han vet inte ritkgit vad han ska ta sig till. Men nu sover han iaf o vi får se hur länge det blir! Jag hade oxå tänkt sova men fan jag gjorde det i morse o jag kan väl inte sova bort heladagen. Jag får ta tag i städningen istället då det verkligen verkligen behövs efter den här veckan!!


Men rastlös är jag. så välkomna att komma o hålla mig sällskap.. hehe ingen som orkar sig ut hit. Men snart så är vi veck härifrån o bor närmare tyresö, nacka. Mina vänner och min familj!!!



Jaja vi höres jag ska städa nu. Här får ni en bild på min sötnos som gillar boken han fått av mormor sin

 

Av Jenny - 29 december 2009 07:57

släpper lägenheter om tre minuter så jag sitter beredd här att tjinga en lägenhet. Först till kvarn vettni!! Vi måste ju fan ha en lägenhet NU haha gubben ska ju flytta in 22 januari!!!


MElvin sov till tjugo i åtta idag.. sååå nice. Nu sitter han och ska kladda på datan, hallå det är MIN data!! Men han förstår inte riktigt det tyvärr o kladdar ännu mer!!! Han kanske blir en data nörd han med precis som mamman sin!!


Snart måste jag upp o göra ordning frukost så svärmor inte börjar frysa. hehe.. Nej det är liiite tråkigt ändå att hon åker för Melvin tcker om att vara hos henne kan jag tala om. Varjre morron han sett henne har hanb örjar skratta.. oki han skrattar väl jämt. Men ni ska se blicken hon får..ooo kärlek!! Nä nu in på tybo o tjinga lägenheter.. puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards