Alla inlägg den 22 december 2009

Av Jenny - 22 december 2009 21:00

har jag kan jag tala om.Fan va härligt. JAg har ändå bara kört två av hennes pass. Magen rumpa och lår har jag träningsvärk i än så länge!!


Imorn ska jag nog köra ett pass till får se va jag tar för ngt pass .. Det finns ett pass som är lite lättare. tar nog det!!Hon är grym o det är fan skönt att kunna träna på ca 15-30 minuter hemma utan redskap förutom sin egna kropp!!!


Jag och mamma ligger här i soffan o myser lite framför tvn. Jag har bakat mosters bröd så det doftar nybakt i hela lägenheten!


Alltså jag och mamman min tog oss en promenad till ett ställe här i beckomberga för lite middag. Jag tog mig en pasta med oxfile, mamma tog ngn annan pasta. Herregud va gott det va.. han hade tydligen lagat min pasta med kärlek haha.. åt gjorde vi iaf.


på hemvägen fick jag sånt jävla magknip. Tror det va all grädde som han lagt i för herregud va jag fick ont i magen. Vi kom hem sen va det bara för mig att springa  på toaletten... o inte för att kissa om ni trodde det. .mohaha!!


Jaja nu kommer Jonas hem snart så ska han få en kaffelatte o nybakt bröd med ost.. Jag är fortfarande mätt av middagen så jag blir utan..


puss på er där ute

Av Jenny - 22 december 2009 16:07

min mormor här och Melvins mormor här. O jag kan säga så här.. mina öron blöder redan haha. min mormor ja hon är typ döv och tror att alla andra oxå är det så när hon pratar. Ja då skriker hon!!! Så säger man.. skrik inte mormor då säger hon.. men jag hör inte haha..


Min mamma hon ställde sig o städa i köket direkt sköönt. Melvin och jag sitter i soffan o myser lite granna. Jag hade tänkt åka och träna nu när min mamma är här men jag tror jag struntar i det för jag kan tala om för er att det svider i mina ben efter bruttans träning!!!


Fy fabian.. MEn en promenad tar vi oss nog för att åg och köpa en sallad eller nåt annat gott till middag..


Puss på er alla glada

Av Jenny - 22 december 2009 13:05

tråkigt idag. Dagen bara flyter förbi och jag har inte gjort ett skit!!!! Jag behöver städa.. mm jag får ta allt själv även denna gång då Jonas inte orkade städa igår!! O nu behövs det kan jagt ala om. Herregud vilken jälva tvätt hög ja ghar. Nej o här sitter jag o orkar inte göra något över huvudtaget.


Snart kommer mamman och mormorn min hit o hälsar på o då kan det inte se ut så här. Eller jo det kan det förstås. så kan de städa.. För i min familj så hjälps vi åt. Om det är rörigt när de kommer hit så städar de. De plockar undan efter sig själva!!!! pik pik pik till andrA!!! När jag har tråkigt kan jag bli lite lätt irreterad o gissa vad jag är nu. Nu stör jag mig på alla äckliga personer där ute som fortfarande bara tar och tar.


Melvin ligger och sover.. men det blir nog inte länge bara för jag ahr saker att göra. haha som vanligt. O när man har saker att göra då vill han absolut inte leka själv!! Jag skulle oxå behöva sova men som sagt det är hur mycket som helst att göra här hemma!! Jonas kommer hem sent så han kommer ju inte hjälpa till överhuvudtaget. Men då sörrni ska jag få mig ett par byxor.. mm det har jag bestämt. Om jag återigen måste ta allt själv så ska jag fan ha något!! O jag väljer ett par byxor så imorn tar vi oss ut till stora staden och väljer ut ett par.. så deså.. hehe.


Nä nu ska jag lägga ner verksamheten o gå härifrån. puss

Av Jenny - 22 december 2009 10:12

jag fuskade lite Jag körde absolut inte femtio av varje. Fy fan va tufft det va.. helvete va tufft det va! Jag körde 30-25. men vissa körde jag bara 13 st.. fy  fan säger jag. Det va tufft. Nästa gång ska jag vara bättre!


Nu ska vi ta oss en promenad till ica för att köpa lite lunch. kram kram

Av Jenny - 22 december 2009 08:39

bilderna på Melvin från fotografen. Herregud va söt han är säger jag bara. Jag ger er en bild här. De andra är jonas med på o han vill ju som sagt inte vara med på bild i bloggen. Men hm kanske de här då han står utan tröja mohaha!!!


Men ooo va fina bilderna blev!!

  Han skratta, log eller prata på varje bild ska jag tala om! Fotografen sa att alla bilder blev så himla bra och åter igen hur faktiskt pojkig Melvin är. Han har t o m en pojk ton i sin röst! det är min odåga det!!! Fotografen fick vara med och välja ut bildern till oss då det va jävligt svårt eftersom alla faktiskt va hur fina som helst. JAg gillar de med Jonas med på bild bäst!!! För de är så jävla fina tillsammans.. oo jag får nästan lite tårar.. hehe.. ja jag är ju mamma nu o känslig som en oxå.. haha. kram på er

Av Jenny - 22 december 2009 07:51

en morron promenad den här härliga tisdags morronen! MEN jag skippar faktiskt det äter min gröt och sen kör jag det här istället när odågan sover! Så tar vi oss en promenad senare istället. Det blir nämligen inge gym för mig idag då MElvin har blivit sjuk!


Ja han höll på förra veckan o snora men nu hostar han, trött, snorig. Så jag skippar det. Feber är inte något han haft förr heller när han varit sjuk även fast han legat inne. O jag vill verkligen inte smitta andra barnen där på barnpassningen! MElvin skulle säkerligen klara av det då han är glad som vanligt .Men man vet aldrig om det finns barn som är extra känsliga. Så nej jag skippar det. Jonas jobbar lite senare idag så jag får snällt träna hemma. Men jag tycker det är skoj nu när jag hittat bruttans sida!!


Så nu blir det gröt sen läggning av odåga sen träning. SEn blir det  en förbrännings promenad/jogg.. när han vaknat upp!! hehe han sitter o skiter nu.. myysigt!! puss på er

Av Jenny - 22 december 2009 07:13

då jag faktiskt ska skriva ngt roligt. Ni vet ju att jag har niagrafall i muffen denna veckan. Tro mig det slutar inte när vi åkte till Flen va jag tvungen att ha Melvins jävla blöja. Ja det är katastrof!!!!!


När vi kom fram till Flen fick Jonas åka och köpa bindor åt mig. JAg ville ha ett paket nattbindor och ett paket vanliga. Han kom hem med rätt. Jag använde upp nattbindorna den natten.. mm då kan ni tänka er mitt niagrafall. Men hahahaha när jag skulle börja på andra paketet bindor..


haha vet ni vad han han hade köpt. Jo han hade köpt bindor som luktade blommor. hahahah va det en pik eller . haha MEn jag kan säga så här.. mm äckligt. Men oavsett hur mcyket blommor bindorna eller trosorna luktar så luktar inte lingonveckan så speciellt gott..


Men erkänn lite skoj .. Nu sitter jag här och hoppas på att få sluta blöda snart.. För det är fan inte skoj. Jag vågar inte ta mig ngn stans för då kanske jag blöder igenom!!!!! Om det ärså här nästa mens tar jag fan ut spiralen!!

Av Jenny - 22 december 2009 07:10

vara en sån person som bara tar, tar och tar. Märker inte hur mycket man tar och tar ännu mer. Tar allt man har.. även all ens energi så man inte orkar vara glad ens!!


Tänker man inte när man gör så mot andra..?? JAg vet att jag tar mycket plats då jag pratar mycket men jag säger oftast det. För jag VET om att jag är så1!!!!! O säger då, avbryt mig om jag pratar för mycket. MEN de som inte vet om det och bara fortsätter med sitt. Det är ju skit jobbigt att umgås med en sån person!!!!!


Men sen när man själv ber om en sak. inte ens nåt som är jobbigt då får man ett nej tillbaka!! jag hatar sånt.. alltså riktigt hatar. Då tappar jag allting för den personen kan jag tala om och känner att jag absolut inte har ngn som helst lust att finnas där mer. Men det enda personen ser är vad den gör. FAst om man tänkeer efter.. vad gör den. jo den TAR!!!


Nej fy fan säger jag. Sen börjar man gråta o då är allt bra igen. NEj såna personer är inte mycket värda för mig.


Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards