Alla inlägg den 23 december 2009

Av Jenny - 23 december 2009 22:26

hemma i beckomberga o gör både fudge och köttbullar. mm jag gör båda sakerna samtidigt då vi kom hem lite senare från kista än vi tänkt oss. Saffrans kakan jag ska göra får jag göra imorn. Den går ju fort att göra!


Jonas Mamma är här o hjälper mig att rulla köttbullarn. Disk blir det ju eftersom jag både bakar och lagar mat. Vi har diskmaskin men hon kan inte se åt disken utan att gå där o peta. Så nu står hon o diskar för hand allting. haha. Ja jag kommer stå ut.. För söt det är hon de me! Nä nu ska jag ställa mig o röra i chokladen så den smälter ngn gång


Imorn är det julafton fan va skoj. Mysigt o härligt! Vi ska till min morbror så vi blir nästan hela tjocka släkten som förr i tiden då vi va små glin!! det blir jag, Jonas, Melvin, Sofie, Maggan,Enar, Jimmy, Linda, Marlon, Ken, Lisa, Marita och Marcus.. haha kan ni räkna..


Jaja puss på er så ser vi om vi hörs imorn

 

 

Av Jenny - 23 december 2009 15:26

extra pass för mig då jag somnade med Melvin vi ett tiden. Han ligger fortfarande o sover man jag har softat lite i soffan, min egna tid liksom!! Så jävla skönt o bara få vara utan att göra ett jävla jota!!


Han ska strax vakna upp o då ska vi fixa i ordning oss för en tur in till stan såjag kan få mina nya byxor.. oo va jag hoppas de ska sitta ordentligt!! Men det tror jag nog att de ska!


Jag känner mig lite tom ska jag tala om, det enda jag gör på dagarna är att sitta här med min fis.. eller är och tränar. TA mig ngnstans har jag blivit för bekväm för. Eftersom jag nu suttit här typ ett år. Så jag börjar tröttna lite granna. Jobba är ngt jag vill börja med snart iaf lite extra .. träffa andra människor än bara jonas och Melvin liksom!


Vi får se va som händer. Men jag längtar iaf tils vi ska flytta!!!

Av Jenny - 23 december 2009 11:27

har haft det super när jag va borta på gymet. Melvin sov först en timma sen satt de i soffan och busa.

  Jag körde bröst, biceps o till sist 20 minuter cardio på rotex. Häärligt va det oh jag orkade utan att pusta och stöna.. Svettig ja det kan jag tala om att jag blev .. Det bara rann efter skinkorna  hehe!


Nu har vi ätit lunch här hemma. Mamman min har åkt in till stan för att träffa upp sin systra. Jag och Melvin ska damsuga sen sova lite. Jag tänkte faktiskt köra ett pass av hon bruttan när han vilar men vi får se hur jag känner mig.


Nä nu ska jag umgås lite med min odåga här.. puss puss

Av Jenny - 23 december 2009 08:16

alla glada. Idag kan jag tala om för er att det va Jonas fel att MElvin vaknade tio i sex!!!! Ja för han hade INTE sin lur på ljudlös o det va ngn idiot som ville skicka fem mess kl tio i sex!!! Så självklart vaknade Melvin då Jonas har sitt ljud på högsta nivå. Skoj. Så tio i sex vaknade han. Låg och snacka i sängen till halv sju.. Sengick vi upp och va lite med mormor


Nu har vi alla här hemma ätit frukost. Melvin har skitit ner sig o det fick mamman min ta!! mohaha. Jag ska faktiskt dra med kvart i nio bussen till gymet. Får träna lite nu medan mamma roar odågan! nice!!


Sen blir det hem o städa det sista.. damsuga bara.. För sen sörrni ja då kommer nästa mamma på besök. Farmor Gudrun kommer och ska stanna en vecka.. jippi.. hehe.. Det är inte så att vi har stor o man kan gå iväg om man behöver vara ifred.. haha för gör man det då tassar hon efter!! Jätte gulligt.. men kanske inte i en vecka. Men det ska gå toppen. Hon får vara lite extra med Melvin o jag får träna och ta lite promenader i min ensamhet.


Nä nu måste jag fixa ordning mig för att gå till bussen. Idag blir det bröst och biceps.. eller bröst o axlar har inte riktigt bestämt mig än. Träningsvärken i ben o rumpa.. mage är kvar o den gör jävelst ont.. jippi

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards