Alla inlägg den 20 december 2009

Av Jenny - 20 december 2009 14:40

detta program ska fan jag köra imorn. shit va jag gillade henne. Haha Tess kom hit så kör vi tillsammans så kan vi omöligt fuska... jeho. Vem fan behöver gym.. kolla bruttan liksom

Av Jenny - 20 december 2009 13:59

då jag är jävligt jävligt irreterad. O blir uppretad för ingenting o allting!!!! Så varning, håll er undan!!!U


Vi har suttit inne hela dagen då Jonas har fått jobb på jobb. Så träning har det inte blivit ngn annat ändet jag körde här hemma. Men man behöver komma ut!!!! Jonas är på väg hem nu men ska själv åka och träna efter han ätit. Fredrik har han med sig.. o ja jag hade kunnat lämna Melvin hos han o åkt o tränat jag med. Men det känns faktiskt inte nå bra ännu. Han har aldrig varit ensam med Melvin Så det får vänta tills det känns bra för mig!!


Ja jag vill träna, men träning är inte viktigast!!! Ja jag är irreterad så låt mig då vara det!! Jag är alltså jävligt irreterad. Ni vet så där så att det brinner i hela kroppen o man bara väntar på att ngn ska säga nå dumt så man får vara elak!!! Mmm just så irreterad är jag.


O snart kommer bröderna hit så vi får se hur det här slutar. Jag ska iaf vara ensam när Jonas åker iväg till gymet för då vill jag vara ifred!!


Sen ska vi iaf vidare till Flen och det känns julite bättre. Vi ska nämligen på middag hos Erik och Jessica.. mysigt. Jag lovar att jag ska vara på bättre humör då.. om inte annat så gör ni mig gladare!! Fredrik fick åka från Trosa med våran bil för att vi skulle komma till Flen.. mm jobbigt det där när man inte har egen bil. haha ja nu är jag irreterad så jag slutar innan jag skriver massa dumma saker.


Men vi hörs ngn annan gång. Vem vet jag kanske testar ngt annat pass hon tjejern har där på sin sida!!!

Av Jenny - 20 december 2009 10:07

säger jag va jobbigt det va. För mig tog det lite mer än en kvart. Nästa gång ska jag köra två rundor. Men shit va svettig och andfådd man blev. Testa det va skit nice!! Hopprep.. fick jag som tur va av Mallan när jag fyllde 28 år.. nu kom det till användning tjejen


Jag hade lite paul van dyk i bakgrunden så det blev även lite roligt!!! Men testa. Sen när jonas kommer hem så blir det cardio träning för min del inne på balance

Av Jenny - 20 december 2009 09:42

diggar jag fett kan jag tala om. Herregud vilken kvinna!!! GRYM! Jag ska nog köra rump passet nu innan Jonas kommer hem. Kom igen nu tjejer vi kör på

Grym tjej

Av Jenny - 20 december 2009 09:26

som hände i fredags när jag tog mig till barnmorskan. Jag hoppade på bus 113 som för ca två månader sen gick till solna centrum men som nu för tiden inte åker längre än till sundbyberg. Det tråkiga är att de inte riktigt har meddelat detta så lite äldre människor som inte har åkt buss på några veckor vet inte om detta. Blir helt förvånade och trötta. Då de faktiskt itne alltid kan gå så mycket.


Så ja lite dålig framförhållning tycker jag att det har varit från SL! Men iaf, i fredags när jag satt på bussen så pratade jag i telefon med Tant Alex om dittan och dattan. Men när jag klev av bussen så blev vi avbrutna av en tant som undrade vart bussen skulle gå sen ifrån när hon skulle hem. VArför den inte åker till solna och lite såna saker. Jag svarade så gott jag kunde med ett stort leende på läpparna. Sa god jul och fortsatte vidare med samtalet plus promenaden mot barnmorskan. Jag tar hissen ner för att sen ta hissen upp. När jag står där och väntar på bussen som ska ta mig upp. Då kkommer samma tant. Hon har alltså följt efter mig.


Hon avbryter oss igen för några frågor. Då sa jag hejdå till Alex och gjorde Tanten lite glad. Hon skulle hem och undrade varför de har gjort som de gjort med bussen. Vi båda tycker det är lite tråkigt. Men sen skiljs vi åt och säger hejdå en gång till..



Hehe visst är det skoj. För oftast när jag har åkt till barnmorskan så har jag råkat ut för dessa tanter. Sist va det ju de som va så himla glada att Melvin faktiskt va en svensk pojke. ojoj vilken söt svensk pojke. Ja han är svensk det ser man.. haha. Jag råkar alltid ut men vissa gånger är det faktiskt skoj..

Av Jenny - 20 december 2009 08:16

smaka lite russin och ost så här på morran för första gången. Eller russin har han fått några gånger! O jag kan säga så här, när barn äter själva då får de kanske en av 20 i munnen.. haha så det såg ut så här efter våran frukost.

 

Mysigt. Vi ska införskaffa oss en sopborste här hemma så man slipper släpa fram damsugan varje gång. Men det är fan skoj att han börjar själv. Haha ni ska se hur han ser ut när han försöker ta de där små små russina. Han är verkligen koncentrerad!

Nu går han runt här i sin gåstol o snackar!


Är han inte alldeles för söt!?


Jag skulle egentligen gått till gymet efter frukost och lämnat Melvin här hemma med pappan hans. MEN Jonas fick ett jobb så jag får snällt vänta på att han kommer tillbaka.  Vi vill inte lämna in han på barnpassningen då han är förkyld. Vårdguiden sa faktiskt att det inte va ngn fara. Men jag vill vänta ändå!! Kurre får inte heller ta han idag då han är snorigare än igår o hon ska ju resa till Afrika om några dagar så de vill nog hålla sig friska!!


Ja så jag får som sagt snällt vänta. Tänk om jag bott närmare syster nu då hade hon eller mamma som faktiskt är på besök kunnat tagit han. Jaja snart flyttar vi.. puss på er där ute

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards