Alla inlägg den 24 december 2009

Av Jenny - 24 december 2009 09:13

av mitt bak.

  Det här fick svärmor och Jonas smaka på nu så härpå morran. JAg hoppade mohaha..

  Den ser god ut. JAg tror den va lite för länge inne i ugnen bara. Ja jaghar ju en son som skulle sova.. En sambo som. hm ja han satt o kolla datan haha. Men den duger nog åt familjen Olsson!! Lite florsocker på toppen så blir den toppen.. hehe..


Nu ska jag fixa ordning mig för att vi ska snart åka iväg mot svärfar o dela ut lite julklappar o umgås en stund innan vi drar mot mina gamla trakter, Tyresö!!!  Jag behövde itne kasta köttbullar på Jonas han fick en kram i stället så ordnade allt upp sig med hans humör!!!


God Jul igen på er då.. puss puss

Av Jenny - 24 december 2009 07:37

på er alla glada! I natt fick jag sova på andra sidan av sängen. Eller jag sa att jag skulle göra det sen blev det lite sura miner. Men fan jag vill väl oxå sova ibland. Sen i morse vaknade tydligen odågan halv sju. Jag sov vidare till nu iaf.. jeho. haha..


Fasiken det är julafton, Melvins första jul. Jag hoppas på en bra dag. Men när jag kom upp här på morran så satt J med munnen neråt så vi får se va som händer. Behövs det så kastar jag köttbullar på han moahaha..


Nä nu ska jag sätta igång o baka min saffranskaka!!


Igår hittade jag förresten både ett par jeans och en skjorta från Gstar..Jonas hittade sig en skjorta han me!!


Hoppar ni får en underbar julafton nu där ute. Puss puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards