Alla inlägg den 9 december 2009

Av Jenny - 9 december 2009 20:34

är min Melvin inte rolig eller underbar överhuvudtaget!!! Han kan inte sova ordentligt!! Han somnar, skriker somnar skriker.. Ja så har det hållt på här medans jag bakat mina bullar. Det va fan tur att de inte blev brända!!


Nu fick han till slut somna i våran säng.. Men då kan inte både jag och Jonas sova där för då sover Melvin dåligt som fan .. o alltså på så sätt blir jag väckt!! så ngn av oss stora får sova på soffan inatt.. hoppas jag. hahaha..


Fan då.. om han blir sjuk igen det är inte skoj. Man blir så isolerad.. ja jag är fan redan det.. mendå kan man inte ens ha besök.. iaf inte bebis besök!! MEn det kan även vara tänderna.. Det märker vi!! han har redan fått två ordentliga.. plus två halv ordentliga.. hehe..


Det sköna med min fis är att. Även om han har en dålig natt. så vaknar han upp glad. Hans bästa tid.. Melvin tiden är på morran runt 7-9 då är han så jävla underbar!!!


Jaja vi får se hur det går imorn.. men som sagt just nu är han inte rolig eller underbar!!!

Av Jenny - 9 december 2009 19:57

blev inte riktigt som jag ville. De jäste faktiskt inte så riktigt mycket denna gång tyvärr!!! Jag har aldrig misslyckats med en deg.. men jag tror fan ajg gjorde det denna gång.. Jonas får komma ochvara smakråd. De bullar jag gjorde med lite mandelmass, vanilj och smör ser bättre ut kan jag tala om!!!


MEn som sagt det återstår att se när Jonas kommer hem.. Ja han är och jobbar tyvärr!!! Idag är fan inte Melvin en rolig bebis.. men vem fan kan bra dag varje dag?? Inte jag iaf!! Vi får kramas extra mycket bara!!


 

Av Jenny - 9 december 2009 18:04

alltså Melvin låg i sittern och snacka när jag stod och gjorde degen. hahahaha säger jag bara. Han låter skit arg eller som om att han sitter och skiter. Men han pratar, o han slutade inte heller. Han tog i så mycket att han spydde till slut!! hahaha jag är fan lättroad som sitter hemma och skrattar åt min bebis.. Men ibland är han bara för rolig


Ursäkta att bilden inte ärså jävla bra. Men jag har ju en helvetes mobil då min fortfarande inte har kommit på lagning.. Ni vet väl att killar har svårt att ta ut tummen ur arslet ibland.. hehe..

Av Jenny - 9 december 2009 17:55

står degen på jäsning.. Eller den är snart klar.. så då är det dags för mig att rulla bollar.. Om jag får för Melvin.. jag kan ju tala om för er att han börjar skrika så fort jag går en meter ifrån han. inte gnälla så man kan gå fram o skratta lite åt han utan han skriker!!! Det rinner krokodiltårar.. fast han ser mig. Jag måste sitta brevid han eller han i min famn.. Så nu är det väl nya tänder på G Eller så börjar han bli sjuk igen.


FAn om han blir sjuk igen!!!!! Man får liksom ännu mindre liv när bebisen hemma är sjuk.. Därför har vi stannat hemma idag från träningen! Men det gör absolut inte nåt.. jag har ju fått en massa gjort här borta i beckomberga!


Imorn får jag se hur det blir.. om jag ska ta mig en träning på morran.. eller läs nu.. för imorn sörrni är det dags för stripen igen!!


Jeho den har kommit tillbaka o bytt dag t o m.. Torsdagar kl sju.. ingen som vill hänka me?? Jag ska iaf!! för då är ändå Jonas hemma och har hand om odågan!!


Nej nu ska vi umgås lite jag och odågan här hemma. Vi leker för tillfället med hans kanin!

Av Jenny - 9 december 2009 13:49

här och drömde tillbaka på min kropp som icke gravid.. Jag har lång väg kvar och det är fan svårare än jag trodde att komma tillbaka! Jag försöker.. vet att jag kan försöka ännu mer. MEn jag vill inte att min träning ska ta över så Melvin blir lidande!!


Vill inte låta han sitta hemma o äta ngn fryst mat för jag ska kunna gå och träna.. Så jag tar det som det kommer. Det funkar ju toppen att lämna han på barnpassning nu.. Men träningen blir ändå inte som när man tränar själv... ensam!!


Så jag sitter och drömmer mig bort.. inte bitter eller ledsen utan bara drömmande!!

oranga linnet  

Jag kommer nog aldrig komma tillbaka till just min kropp som förr. Eftersom jag faktiskt fött barn och mina höfter vill gärna påminna mig om det.. hehe.. Men ngt liknande iaf.. och stenhård... Det kommer det kommer. jag måste bara bättra mig lite va gäller maten.

Av Jenny - 9 december 2009 13:35

Idag på min morron promenad hade Melvin på sig sin nya gulliga mössa!! Men fan va synd säger jag.. den är lite för stor så det blir lite glipor där luften kommer in.. ojda va synd.... mohaha

 

Av Jenny - 9 december 2009 12:43

liten horunge borta i mina gamla trakter, Tyresö! Den här kvinnan ja hon är inte ngn tjej hon är fan 34 år. Hon har en son, han är väl kanske 14 nu eller nåt sånt. Stackars den ungen. han har fått sitta uppe sena kvällar för att lyssna på sin mammas problem och psykbryt, att sitta och röka på framför sin son är inte nåt hon skäms över heller.


Hon är äcklig, hon tror hon är så snygg och oemotståndlig då hon faktistk bara är helt och enkelt äcklig!! Jag har pratat förr i tiden med henne när vi träffats på utanför ica eller nåt sånt. Och det ända som kommit ut ur hennes mun har varit lögner. Den här tjejen som använder knark och även ger andra, är övervakare.. Ja hon är fan övervakare. Ni vet en sån person som ska hjälpa kriminella till det bättre!!!


Hur tror ni det går när hon själv gör massa dumma saker.. MAn får tydligen välja övervakare själv här i sveriga. Tror ni de som väljer henne, väljer henne för att bli bra och komma ut i samhället igen. Eller för att de får det de behöver.. oavsett om det är droger eller sex???


Jag tror på det andra.. Men helt ärligt ska det få gå till så?? Jag trodde att det va ngn som kollade upp övervakarna. Men tydligen inte. Men just det .. hon är ju en riktigt bra lögnare så klart att de går på hennes snack.. Men jag tycker fan det är helt otroligt!!!


usch va äckligt!!

Av Jenny - 9 december 2009 12:39

borta i beckomberga går i städningens teckan.. o självklart lite gnäll och gråt, som vanligt när man har massa att göra!


Jag tänkte julstäda idag plus baka lite mer lussebullar då alla andra redan är slut.. eller det va de fan förra veckan haha! Men idag blirdet fan inte nå lussekatter utan jag gör bullar ..bollar.. lättare och fortare så! MEn goda blir de nog ändå.


Melvin ligger och sover middag.. fy fan va han har gråtit.. vet inte om det är för han fick smaka ägg idag, tänderna eller om han börjar bli sjuk. Men gråta är inte nåt han brukar göra om det inte är nå fel.. så vi får se va som händer och sker!! hehe det rimmade.


Nä nu ska jag fortsätta med mitt.. Jag har lite städ kvar sen bakning.. damsuga ja det gör jag fan efter bakningen då jag är lite slarvig och spiller rätt mycket haha..



Idag blev det en morron promenad på morran istället för träning då jag hade massa annat för mig.. träning blir nog senare idag.. puss puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards