Alla inlägg den 12 december 2009

Av Jenny - 12 december 2009 13:18

någon lust till att städa. JAg har plockat undan lite kläder plus tvättat två tvättar.. Sen va det dags för Melvins middagslur  och nu för tiden är det inte lika lätt att få han o somna mitt på dagarna. Han är ju intresserad av allt som kommer i hans väg.. oftast är det mitt hår!!! Han litter och smyser med det.. Men sen får han för sig att börja dunka i mitt ansikte.. o tro mig det gör fan ont!! Dra i håret.. skratta om det kommer i hans ansikte. Så som sagt att få han att somna på dagarna nu för tiden är inte det lättaste!!


Till slut brukar jag få nog ... efter si så där en halvtimma. då ruskar jag lite på han och låter han slåt spelas upp från mobilen.. Då somnar han på tio röda!!! Han vill alltså åka berg o dalbana för att kunna somna!! Ja då får han det.. Nu ligger han och snusar man vet aldrig hur länge så jag borde passa på att börja o fixa..


Men som sagt jag har inte ngn lust. Jag sitter skönt i soffan och ajg är lite trötter!! MEn jag ska.. jag ska bara räkna till tio.. Snart oki. mohaha.. Imorn eller på måndag tänker jag åka in till stan och köpa de här skorna

  Ingen som vill haka på??!! Erkänn de är fan snygga..ooo va snygga de är.. jag är kär.. Jaja nu ska jag väl sätta igång då.. Jonas är i Flen och flyttar/kastar o sorterar.. Fan de har bott där sen de va små bebisar o nu har de sålt.. han sa att det fanns massa massa jävla skit...


Nä slut svamlat o börja städa.. puss på er igen då

Av Jenny - 12 december 2009 11:58

Jenny nu. Fy fan säger jag va trött jag är. JAg gick ut på va jag hade tänkt en timmas promenad då jag tänkte ta bussen hem tillbaka!! JAG missade bussen med en jävla minut. Så det blev två timmars promenad utan mat i magen. Om jag va hungrig när jag kom hem kan ni skriva upp!! Men då ville ju även odågan äta sin lunch så jag fick snällt vänta. MEn nu är vi mätta och belåtna här borta i beckomberga!


Vi sitter i soffan och myser lite för att hanska sova snart. O då jävlar ska jag upp och städa.. för annars kan jag säga att Tess inte kommer innanför dörrenf ör allt skit som ligger framme haha!!!


Men jag ville vara lite med min odåga! Herregud vad han dreglar det är inte charmigt längre. För fy fan va han dreglar alltså han blir dyngsur jag kan vrida ut skiten i hans bodys!! Men jag va ju på coop idag och köpte lite saker dåhamnade två dreggel lappar i korgen.


Tess det blir pasta med fläskfile idag.... mmm smaskgit med en morotskaka till efterrätt.. Allt är jätte jätte nyttigt jag lovar!!!



puss på er där ute

Av Jenny - 12 december 2009 08:37

blir nog en hemmagjord pizza och till efterrätt morotskaka.. MEn jag sitter och väntar på mess från Tess haha det rimmade.. på vad hon int etycker om.


Vi hade planerat en nyttig lasagne men fan jag är inte sugen på det. Så vi får se.. eller om det blir ngn krämig pasta. MEn Pizza hemma är så jävla gott för då har man på precis vad man vill plus att man inte behöver ha värsta fetto osten.. hehe



JA vi ska gå ut på promenad men odågan har skitit ner sig o jag är lite lat att komma iväg. Nej då men får jag för tidigt så får han inte leka. Han brukar ju alltid somna ändå vi nio tiden så då låter jag han slippa sitta vagnen fö rmycket i vaket tillstånd!!!! Puss puss

Av Jenny - 12 december 2009 07:28

på er där ute! Inatt har vi sovit toppen här borta i beckomberga. Jag och Jonas kollade på ngn film.. Jag vilade ögonen lite och efter ett litet tag kolla jag på klockan. Ja då hade jag vilat ögonen i en timma o Jonas låg deckad! Så jag stängde av, drog upp människan o så gick vi och la oss.


Melvin blev väl hungrig kl 3 i natt, fast jag va så trött så när han vaknade la jag han i vår säng och trodde han kunde somna om. Big mistake kan jag tala om. Han började skrika!! Så jag gjorde ordning en flaska, böt blöja sen va han nöjd igen. Efteråt somnade vi ordentligt och vaknade upp vi 7 tiden. Häärligt!


Jonas står i köket nu och fixar, han vågar inte nåt annat då jag sa åt han mohaha. Han ska nämligen till Flen idag och flytta ut ur deras barnhem. Jag och Melvin ska stanna hemma idag. Det blir ingen träning heller för jag har inte ngn lust. Jag ska ta mig en promenad bara till coop o handla lite inför kvällen!


Jo för ikväll sörrni så ska jag få fin besök. Det kommer ju bli hur mysigt som helst och hur mcyekt snack som helst. För våran alldeles egna Tess kommer hit och ska äta middag o mysa med oss. Tro mig hon ska få ta över Melvin mohaha. hehe.. Nä nu vill odågan ha frukost säger han så då är det bäst att han får det!


Puss på er där ute

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards