Alla inlägg den 26 december 2009

Av Jenny - 26 december 2009 08:35

o jag är väl rätt så utvilad. Jonas skulle ta natten så jag la mig på hans sida av sängen. MEN ja ni vet ju hur killar är. så det slutade med att jag va vaken med de båda två ändå.. Men det gör inte så mycket vi somnade ju om och vaknade upp vi 7 tiden igen!


Vi ska strax äta frukost här hemma så vi orkar gå till gymet och lyfta lite skrot.. mm idag blir det träning på gym fan va nice. Farmor är ju med Melvin så de får mysa lite ensamma!

Alltså jag måste berätta om en sak som hände igår. Jag och Melvin satt i fåtöljen hemma hos farfar. Jag tänkte byta blöja när vi satt där för han hade tung blöja. Så jag knäppte upp bodyn när han sattd är i mitt knä. Drog bort blöjan och skulle stänga den. Ja vet ni.. han hade skitit ner sig.. o där drog jag loss blöjan så bajset kom överallt!!! Hahah Jonas fick ta han då jag fick bajs på mig. Melvin va nerskiten o fick duscha av sig.. Men fasiken det luktade verkligen inte bajs o jagtrodde det bara va kiss. MEn så ni vet där ute ni med bebisar.. va försiktiga med bajs blöjor haha.


Nä nu ska jag fixa ordning här för vi har mycket att göra. Vi ska träna.. hem duscha sen ska vi till morfar och hälsa på, sen ska vi lämna av farmor hos farfar för vi ska på middag hos moster, mormor ken och Marlon.. Mysig dag helt enkelt. o idag ska vi för i helvete inte glömma kameran kan jag tala om!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards