Alla inlägg under januari 2009

Av Jenny - 11 januari 2009 12:25

Här kommer en bild på våran bil. Denna är inte just våran men den ser ut så. FAst våran är mörkgrå. Ford kuga så himla nice.. fett nice broshan. hehe

Av Jenny - 11 januari 2009 09:05

Gomorron å er alla glada.. idag bär det iväg på kalas i tyresö. Min kära moster fyller år imorn o har kalas idag. jeho det gillar jag, massa med söt saker. jeho..

Jonas ligger o sover o sk atydligen träna innan vi åker  haha jonas lycka till att du kommer upp. Han älskar att sova på morron. Skulle jag inte vara så jävla jobbig o hålla på o väcka hela tiden så skulle hankunna sova hela dagen.. Men nu är det så att jag är morron pigg o tycker alla andra ska vakna med mig. mohahhahaha ja elak är jag.. Marita snart kommer vi o äter upp allt gott hos dig.. O en sak till minmoster har räddat mig och jonas med våra gardiner som ngn annan skulle sy. Men hont og på sig det istället fast det va hur jobbit som helst. haha vi fick sprätta upp precis allt som redan va sytt... tur att vi har varandra lr va säger ni.. oj nu blir det så där osammanhängande igen.. men som ni vet.. det är JAG!!


Catta lycka till idag på handbollsmatchen.. det kommer att gå suveränt. spec nu när du har sånt bra protein haha.. kram  kram 

Av Jenny - 10 januari 2009 18:43

Så nu är vi hemma då.. Vi hade det hur mysigt som helst.. oo va vi behövde det där ska jag tala om.  O helt ärligt haha så va ja inte tjurig en enda gång.. o i dessa tider så är det lite ovanligt.. Vi hade en jätte mysig hytt .. delux hytten.. med dubbelsäng. o hör o häpna spegel i taket hahahaha.. hade jag varit heta vanliga jenny hade jag uppskattat det. men nu såg jag en stor jävla val med gropar i hela kroppen ligga där i sängen.. ja så är det. men men det är bara att acceptera. Kvällen bjöd på karaoke o massa trevligt folk .. o åt ja det gjorde vi så vi blev helt jävla fullproppade!!!! Det va såå härligt att åka båt ska jag tala om . det kan jag rekomendera MEN ni ska inte ha en vanlig hytt utan den där deluxe hytten.. kommer lite bilder på mig. men fan ni får tänka på att jag är gravid oki!!! hehe.. puss på er alla glada..

Av Jenny - 10 januari 2009 18:38

I fredags va  jag i stan redan kl elva o åt lunch med min syster. Så här va det  vi BESTÄMDE kl elva.. o hon ringer mig tjugo över tio o frågar var jag är.. ja jag är på väg. VA?? säger hon.. jag som redan är i gullmarsplan.

Ja men min kära syster vi bestämde kl elva.. oo du är lika seg som Malin..

O det ska ni veta kära läsare det va en förolämpning. För Malin. hon kan ringa kl ett o fråga om man ska hitta på nåt o sen kl fyra då ser man henne komma farande.men typ..


Så jag blev lite sårad jag skulle ju vara på pricken!! haha. men iaf vi hade en trevlig lunch o vet ni vad.. Marlon skratta nästan hela tiden.. kors i taket.. hehe.. sen åkte jag hem med värkande rygg..foglossningar.. o la mig o vila lite granna eftersom jag skulle på kryss lite senare på dagen.. puss på er..


Mössa ärj u fan tvunget just för tilfället det är kallt i sverige.. jeho..

Av Jenny - 9 januari 2009 09:12

Gomorron på er alla goa gubbar.. Idag ska jag in till stan o träffa min syster yster med son. Han är ju såå söt den där lilla saken även fast han lipar hela tiden så fort man är i närheten.. hahaha.. Vi ska äta kina mat. mmm m jag längtar. Kina mat spec buffe är nåt jag har varit sugen på mycket sen jag blev gravid.. Konstigt det där.. har jag en kines i magen kanske?? hahaha. fan jonas kommer bli paff när han pluppar ut i såna fall.. hehe.


Hallå ni här ute som läser ibland.. jag vill ta körkort o bor i sthlm. är det ngn som vet en bra körskola som inte är jätte jätte dyr tänk då oxå på att jag har aldrig kört bil lr jo men det är tio år sen och det va automat hahaha det gick ju bra tills det kom mötande!!!!! Så snälla hjälp mig.. O du Catta jag tar nog det där erbjudandet att övningsköra med dig. men du.. jag har nog världens dåligaste lokalsinne det är nåt med min spatsiala förmåga lr va fan det hette.. MEn det funkar nog.. hehe.. 

Nej nu måste jag duscha så jag inte luktar äckligt när jag ska träffa familjen.. puss på er alla glada..


Ikväll blir det mys kryss med min jonas oxå. i delux hytten med dubbelsäng.. kanske lite bubbelpool oxå ..


Av Jenny - 8 januari 2009 23:16

Av Jenny - 8 januari 2009 22:58

ärligt. klockan är fan elva o jag är vaken.. Vi har varit o visat upp bilen för våra fadrar.. Han som är min fader.. ja han spruta iaf in nå skit i min mamma fick jag hennes F.....a runt halsen.. Han har iaf tyckt länge att jonas borde skaffa sig en ny bil så han blev ju glad.. FAn jag kan ju inte åka runt o en toyota röd dessutom. Jo då den va så bra så.. Men bara så ni vet säljer vi den för fyra tusen som den är. går igenom besiktning om ni fixar hålet i avgasröret. haha ja så har vi kört runt.. ni kan ju gissa om folk vänt sig om när vi kommit.. katastrof säger jag!!!


Men nu har vi en ny fin Forrrd.. som ronny o ragge säger. JAg måste fasiken gå o lägga mig för är jag uppe längre när jag är trött vet ni vad som händer då?!


MEn vadå kan ni inte ens gissa lite?? jaja jag får väl svara då.. jag sPYR hahah det är sant är jag jätte trött o inte går o sover då spyr jag. Men nu är det bara fyra månader kvar så jag får stå ut sen kommer den där lilla saken utfarandes... 

Men godnatt nu o sov så himla gott med er.. så hörs vi en annan dag. kanske imorn kanske inte. nej nu ska ja gsluta. pus igen

Av Jenny - 8 januari 2009 18:37

nu har vi hämtat nya fina bilen. den va fasiken fin alltså.. Jonas såg ut som en glad liten pojke när han skulle hämta bilen haha men våga inte riktigt visa hur glad han va  men jag såg.. !!! Jag ska visa bild sen.. har ju inte ngn blixt på min mobil kamera o våran andra kamera försvann ihalmsta i somras. Min fina rosa kamera. snyft..


Jag ska pröva ett par byxor nu som Catta hade med sig.. omjag får på mig de. som sagt min rumpa. hahahaha ja det är bara att skratta åt den för den är såå jävla stor o pluppig.. men men jag får vara glad att jag har ngn kanske. puss puss påe r alla glada.


Det är faktiskt skoj när man hittar en människa som är så lik en själv.. när det liksom klickar direkt. väldigt skoj tycker jag. spec när munnarna går iett . kram.. 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards