Alla inlägg under januari 2009

Av Jenny - 19 januari 2009 13:04

På att sätta igång ett bak. så jag har lite bullar här hemma. låter inte det alldeles för smaskigt?? ja vi får väl se då va jag får för mig. tror nog jag bakar lite granna. jeho. puss puss

Av Jenny - 19 januari 2009 11:47

Ja jag har så jävla tråkigt men min Maija va här för några minuter sen i några minuter.. så jag fick mig en kram iaf. Hon kom o hämtade sina piller hehe. ja jag säljer piller hahahaha usch va hemskt det låter.


Catta det känns som du försökte spela rolig i din kommentar.. hm. hehe.. akta dig du jag är gravid o farlig.. mohahaha. Ja klart du får komma hit när du vill! Men om du nu vill veta jag har inte spytt idag lr igår. jeho. hahhaha.. 


Imorn ska jag iaf till läkaren på kvällen o se va han säger om rygg o allt. Sen har jag börjat få ont i mina öron oxå o det är väl oxå ngn jävla åkomma man får när man är gravid o självklart ska jag ha den!!!! Fy fan va tråkigt jag har oki om jag hade haft nåt bra o roligt att titta på men jag har inte det fan då..


Ni som undrar om mitt gravid inlägg. Det är så här att vissa i familjen håller på o tror att de vet o kan allt o bråkar med mig om va jag ska äta o inte. Så jag ville bara få ur mig hur jag kände.. För vissa i familjen som sagt verkar tro att man slutar leva för man avstår från vissa saker. Men det är ju fel. så jag ville bara få det sagt.. 


Nej nu är jag tråkig puss på er..

Av Jenny - 19 januari 2009 10:38

Nu är jag verkligen less på att inte få jobba. Jag döör av tristess det värsta är ju oxå att jag kan itne direkt åka ngnstans kommunalt för jag får så jävla ont i min rygg o i mina ljumskar. Det får jag av att bara gå fram o tillbaka till afffären..Så det blir att sitta här o bli mer o mer elak.. mohaha..

TAck Catta för kommentaren.. men du, snart ses vi igen..


Maija o Catta era Razor 8 har kommit.. nu jävlar ska ni se på träning. hehe.. puss på er tjejerna!!!


Imorn ska vi göra ett nytt försök att fotografera lägenheten. usch måste jag städa igen. haha ja det är fan usch när man inte är pigg o alert! Men det går säkert bra... kanske ngn vill komma o hjälpa mig imorn bitti... hehe..


Nu kommer två magbilder oj ag är i vecka 23 plus 3 dagar. MEn som ni ser kommer det kanske inte bli mer bilder för magen får ju knappt plats i kamern längre haha. puss på er alla glada.. 

Av Jenny - 18 januari 2009 18:15

Idag är det riktig söndag. vi har bara slappat jag och jonas. lr nej han va o träna tidigare. men jag är helt tråkig och väldigt uttråkad idag.  Så vi hörs en annan dag. kram på er alla glada.

Av Jenny - 18 januari 2009 09:00

Nu ska jag berätta lite om hur det är att vara gravid. Man väljer att vara gravid och när man väljer det måste man ju liksom ta konsekvenserna. Så att vara gravid är ngt man vill fö rman vill ha den där bebisen i famnen sen. Och den där bebisen ligger i DIN mage i DIN kropp så du har liksom ansvar för ett annat liv en annan person och måste avstå från vissa saker. Men ni som inte varit gravida lr kan vara gravida tro mig det är värt det alla gånger!!!! SKulle läkaren säga åt mig att man absolut inte får äta godis det är kan vara farligt för barnet då skulle vi mammor avstå från det för vi har som sagt ett stort ansvar och vi vill inte riskera ngt som helst för att bebisen ska må dåligt i magen lr kanske få problem när han lr hon kommer till världen. Så ni där ute, vi mammor slutar inte leva vi mår alldeles utmärkt för vi väntar på att få ut nåt alldeles underbart ur våra kroppar, en annan människa!! Och tro mig ni där ute då är det värt allting vi måste offra!!


Ja vissa saker är överdrivna men varför riskera nåt?? VArför?? sen om nåt händer då är det jag som bär bebisen i min kropp som får skulden för kanske ätit lr druckit nåt jag inte får göra. Så nej vi mår inte dåligt över de här sakerna vi måste avstå. Det är bara helt enkelt att acceptera!!!! 


En sak till. Vi som ska bli mammor lr iaf jag har varit med om det mycket. Måste försvara sig själv hela tiden under graviditet på grund av just det här att man inte kan lr får göra lr äta precis allt. Och vet ni vad. det är verkligen jätte jobbit att folk inte ens kan försöka förstå!! Vi har det redan tufft med att bli tjocka, ha ont överallt, vi ska sen oxå trycka ut den där klumpen mellan bena bara den tanken är jobbig. Så ni som känner ngn som är gravid försöka att förstå o låt hon inte behöva försvara sig själv hela tiden!!!


Det är underbart att vara gravid, lr kanske inte just gravid men att få en bebis.  det är ditt barn liksom som du kommer att älska för alltid. Det är en underbar känsla.


Tack för mig!!

Av Jenny - 18 januari 2009 00:59

Ja klockan är mycket för att vara för mig.. Men vi ligger här i soffan o kollar lite  mma, fan det är tufft.. Jag har prövat på lite sånt när jag bodde i göteborg o jag tycker fan det är skoj. menfan jag vill inte ha en platt näsa. hehe.. MEn man vet aldrig om jag tränar lite självförsvar sen.. jag tycker det är skönt att få ur sig sina aggressioner på det sättet!!


Vi åkte till han som satte mig till världen ikväll och hälsade på.. Min styvsyster har nämligen flyttat till en egen lägenhet o vi va där otitta. Den va jätte fin verkligen, mysig, hemtrevlig o helt ny. Så Grattis Camilla!


Fy fasiken va trötter jag börjar bli men jag vill titta lite till på fighter. MEn hoppas ni får en härlig natt så hörs vi en annan dag.. Ja jag är gladare nu.. haha 

Av Jenny - 17 januari 2009 19:55

Nu är jag så där jävla lack igen!!!!! Jag hatar människor som tror de vet o kan allt. Som säger att man ska strunta i va läkaren säger.. Hallå jag är gravid. jag har ansvar för ett annat liv inne i min kropp . det är inte så att jag kan skita i va läkaren säger åt mig.. bara för att glädja andra. O leva, man kan leva utan vissa saker..bara att undvika det farliga.. inte jobbit lr tungt alls tycker jag!!!!!!! Jag har ansvar för ett litet liv. försök o förstå det.1

Av Jenny - 17 januari 2009 18:52

Ja nu är det kvällen. vi tänkte gå på bio men det blir nog inte så.. Den filmen jag vill se börjar inte försn kvart i tio och håller på ca tre timmar äh hallå jag är gravid.. då blr man trött fort!!! MEn iaf filmen heter Benjamin buttons otroliga liv. med brad pitt.. ja den vill jag se.


Nej vi kommer nog bara vara hemma .. jonas bror är här.. han ska laga sig lite mat, undrar va det blir.. jag borde åka till tyresö o lämna lite pärlor åt min moster som hon glömde i en påse. Så det blir nog en tyresö sväng sen.. vi får se.. puss på er igen då alla glada

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards