Direktlänk till inlägg 11 september 2009

natten va inte

Av Jenny - 11 september 2009 08:47

den bästa vi varit med om här i borta i beckomberga. Melvin har sovit som han ska. Men vaknade först kl 0300 för att äta lite. Men sen när han skulle somna om hade han massa gaser! Igår  när han fick sin 1700 gröt så gjorde jonas den lite tjockare än vanligt. O det skulle han inte gjort. men det kan ju inte han veta.. MEn Melvin låg där o trött, pusta, frusta o prutta!! Han sov mamman sov inte!!!!! Så jag låg där till hm.  ja kanske 0500.. För att sen bli väckt kl 0615 igen av min lilla prins. Då ville han vara vaken. NEj så idag är jag jävligt trött, fattar inte varför han varje natt innan jag ska träna med ANna ska hålla på så här?!


Ätit frukost har jag inte heller gjort än för jag har ingen lust att äta. Inte nu jag är så trött. Nu är Melvin oxå jävligt trött ligger o gnäller men somnar inte.. så vi får se va det blir för en dag idag!!!! Just nu är vi griniga o trötta här iaf.. kram

 
 
Therese

Therese

11 september 2009 09:56

detta var nåt sådant fotadin älsklig gratis vid 6 månader och få 4bilder..men man band upp sig till samma fotograf att fota när barnet är 1 år.. de är rätt gulligt att ha när de är 6 mån och 1 år.. men runt 4 månmed kansek.. haha kan se mig ett barn varahelt trött och bara mamam vänta så kutar mamman runt som tusan ;) haha

http://ww.kanintelevautan.blogspot.com

 
Petra

Petra

11 september 2009 10:49

Vilken underbar bakgrundsbild :-)

Hoppas den lille sover bättre i natt...och du med ;-)
Kanske bättre att du gör gröten ikväll *ler*

Trevlig helg!

http://metroblogen.se/petrakardell

 
Alex

Alex

11 september 2009 11:01

Shit! Äntligen har jag hittat någon som tom är värre än jag! Halleluja! Jag kan åtminstone skylla på att jag aldrig har bott i Bagarmossen...

http://tantalexandra.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards