Direktlänk till inlägg 1 december 2009

Idag är

Av Jenny - 1 december 2009 14:24

ingen bra dag för mig. Jag mår illa, känner mig skakis och har ingen ork liksom! Jag började gå idag mot gymet men det slutade med att jag tog bussen.


Väl inne på gymet körde jag hårt. Det bidde rygg, bröst och triceps i konditions styrka liksom. Det gick jätte bra. Men sen efteråt började jag må så där igen. Så nu sitter jag här. jag är helt skakis liksom. Vill sova.. Melvin sover men ajg får liksom ingen ro. Jag är super trött. MEn jag får lägga mig tidigt ikväll istället.


Men träning bidde det och det va väl bra. Imorn mår jag säkert mycket bättre och då ska jag gå hela vägen! Sen torsdag blir det vila för då ska jag nog umgås lite med Malte och hans söta mamma Alex! Nä nu ska jag börja plocka undan här hemma. Det blir nog lite bak idag även om jag ska baka torsdag oxå.. Eller så blir det inte det idag .. vi får se hur jag känner helt enkelt!! Men ikväll blir jag själv här hemma och det är rätt skönt. Jag har inte ett måste att laga middag .. jag kan sitta framför datan utan att bli störd.. Jag kan bara vara jag. Efter Melvin gått och lagt sig förstås. haha.. kram kram

 
 
Natasha

Natasha

1 december 2009 15:17

Det känns riktigt bra att få vara hemma och vila upp sig nu innan bebben kommer, sen får vi se hur det blir med vila :)
Lite skumt också att jag inte kommer vara på jobbet på typ ett år, men man vänjer sig säkert fort.
Ja just D ni letar lägenhet ja, hoppas verkligen att ni hittar nåt som ni kommer trivas i. Förresten, ang din "formcheck" det ser riktigt bra ut tycker jag. Tänk att du hade en stor gravid mage tidigare det här året.
Jag hoppas på att komma i form efter bebben hyffsat snabbt iallafall :)

http://www.fyrablirfem.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards