Direktlänk till inlägg 7 december 2009

Göteborg

Av Jenny - 7 december 2009 13:03

va himla skoj att åka och hälsa på kan jag tala om! Vi va full bil. Det va jag, kurre, min moster marita, Jonas och såklart allas våran finaste Melvin. Kurre, ja hon fick skavsår i öronen då jag och min moster pratar typ lika mycket. Men jag tror fan du är snäppet värre Marita! Jonas han är ju redan van med familjen olsson så han har börjat uppskatta vårat skitsnack och tycker det är rätt skoj .. Ja kurre tyckte väl oxå det .. men hon somnade ifrån oss där en stund på vägen ner!


Jag försökte göra mitt bästa för att hålla henne vaken men det gick inte. Hungriga och kissnödiga blev vi så vi tog bilen mot en MAX(hamburgare på svenska) för att äta och gå på toa. Melvin va duktig hela resan ner, och satt där snällt i sin bilstol.


Vi kom fram till mamman min och hade en trevlig kväll. Fredag kvällen sov jag och Jonas med Melvin och självklart skulle han vakna 5.20 då.. mm alltid när jag ska hitt på nåt dagen efter vill han ha tidiga mornar. Men vi låg i sängen till sju och han va hur nöjd som helst med det. SEn kom Addis och hennes Lee på frukost. Mamman min gjorde hotell frukost åt oss allihop.


Marita låg och sov, Jonas försökte väcka henne men utan att lyckas. Sen lämnade vi odågan hos mormor och gammelmoster o vi tog oss in mot staden för att gå och se på muskler.


Det va hur skoj som helst.. och faktsitk skönt att gå utan Melvin vi kunde bara bry oss om oss själva! MEN hahaha så hände ju det med bilen .. så jonas va väl iväg ca två timmar för att fixa med det. stackarn.. jag erbjöd mig att följa med men lack som han va ville han vara ensam!! mohhaah.. Sen kom han tillbaka.. ja då hade han tappat biljetten.. alltså snacka om oturs dag. Men det lyckades till slut och vi satt där och kollade klart på tävlingarna!!


VI hade en jätte bra dag till slut och trots allt jävla skit. Jag träffade lite gamla vänner från tiden jag bodde i göteborg och det är alltid uppskattat! Tyvärr fick jag inte träffa min Sofie denna gång men det komme rfler gånger.. får vi hoppas.. DEt börjar bli lite glest mellan gångerna nu. Men det får vi ordna!!


tack och hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards