Direktlänk till inlägg 8 december 2009

Usch

Av Jenny - 8 december 2009 20:34

va tråkigt jag har!!! Alltså skit tråkigt. Inge skoj på internet hittar jag heller mitt msn fungerar inte så jag kan inte prata med folk heller.


Nej så tråkigt har jag. Ugly betty är inte riktigt en serie jag tycker om att titta på!!! Jag väntar ju på desperata. Jonas ville gärna gå och träna efter han jobbat o självklart får han göra det. Tråkigt bara att hanska jobba imorn me. Men det är bara att ta. för jag har ju önskat mig en power plate.. hehe!!


Nej jag har fan tråkigt. Borde ta mig något att äta men är inte sugen på något vi har här hemma.. VArför är det alltid så.. man har massa skit hemma men så är man sugen på nåt som bara finns i affären. Det ärju inte riktigt så att jag kan gå iväg då Melvin ligger och sover. Nej jag får snällt vänta på att Jonas kommer hem!


Imorn blir det väl träning för min del sen har jag inte så mycket planer.. jo sitta här precis som alla andra dagar... ojda nu börjar jag även bli bitter haha..


Jaja sånt är livet.. vi hörs imorn eller kanske senare idag..

 
 
Alfva

Alfva

8 december 2009 20:52

Låter som att du kanske är på samma butterhumör som mig. Jag är så trött på det gråa utanför fönstret nu så jag blir tokig. Sen är jag sååå trött när jag aldrig får sova mer än 2 timmar i sträck!
Så stor Melvin blivit! :) Sötfis!! Man hör verkligen att han börjar prata riktigt bebisspråk nu ju! Spännande!

http://alfvan.wordpress.com

 
Alex

Alex

8 december 2009 21:12

Inget skoj på internet!? Jag har bloggat i ett och ett halft år, det är bara att läsa!

Jag är i G-borg resten av veckan (ska se till att inte glömma nycklarna där...) men vi får ses nästa vecka lilla du. Jag kan alla dagar utom måndagen. När kan du? Kram!

http://tantalexandra.se

 
Alfva

Alfva

8 december 2009 21:48

Linsbiffar alltså? Det kräver jag ett recept på!!

Ja du... varför vaknar hon? Hon är hungrig... :( Har lagt ner amningen nu på nätterna, hon blir inte mätt. Vill bara ha mer, vaknar varje kvart om jag ammar. På ersättning klarar hon sig iaf några timmar.
Nu får hon till och med välling på kvällskvisten (BVC som sa faktiskt) för att bli mätt....
Men hon äter ju uruselt på dagarna! :(

Ja! Vi får träffas och vara bittra ihop! Säg bara till om du vill ha sällsis därute i Beckomberga någon dag vet du! :)

http://alfvan.wordpress.com

 
Sofie

Sofie

9 december 2009 07:05

Ja, visst är det katastrof när man inte har något att göra och till och med msn är ur funktion..... blääää

http://eifos.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards